Ynt: pedal commander zararları ve faydaları ?
Sprint Booster benzeri uygulamanın orjinal olanını 3 adet araca uyguladık, astra j de değil tabii
Astra H 1.6 atmosferik (orjinal OPC tacho ile)
Astra H 1.3 90 bg (1.9 cdti sport tacho ile) 2007 model
Astra H 1.3 90 bg (1.9 cdti sport tacho ile) 2012 model
Bu araçlardan 1.6 olan benim aracım ve 150 bin km yi sprint booster takılı geçti (orjinal sport sürüş), ben hastasıyım, yakıt sorunu yoksa sürekli açık geziyorum

o gaz pedalının kemik gibi olmasına hasta oluyorum ...
Kısaca bilgim doğrultusunda anlatayım, opel de en azından astra h da, motor kontrol ünitesine giden gaz pedalı tepkilerinin nasıl hesaplanacağı ile ilgili 3 adet parametre tachoda tutuluyor. Eğer gösterge paneli yazılımınız bu özelliği içeriyorsa bunu aktif ederek orjinal sprint booster kullanabiliyorsunuz.
Bunun fabrikasyon olarak olması zaten araca zararlı olmadığını düşündürüyor bana, ben aracıma OPC deki tachoyu uyguladım, dizel olan araca da 1.9 ların sport versiyonlarının tacholarını taktık, orta konsola sport düğmesini koyup, tacho metreye gerekli SPS uygulaması sonrası, (araçta ESP olmak zorunda bu arada) orjinal sport modu aktif oluyor.
Hem sprint booster takılmış aracç, hemde sport modu aktif edilmiş araç kullandığım için aralarında hiç bir fark olmadığını gördüm. 1.3 sport sürüş modlu astra h, aynı 1.3 sport olmayan araca kalkışta boy boy fark atıyor. İsteyenler dilerse youtube daki konu ile ilgili recep in videolarına bakabilir, izlesinler. Bununda bir benzeri yardımlarımız sayesinde yurt dışında birine daha yapıldı.
Kısaca ben imkan varsa ve araçta sport sürüş modu yoksa sprint booster takardım, normal kullanım ömründe onun açcağı yada fazladan sebep olduğu yıpranmayı hissetmezsiniz. okkk