opelim neden sağa çekiyor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan minsevi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

minsevi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Puanları
1
selamun aleykum dostlar
geçtiğimiz aylarda araba ile kaza geçirildi. 2012 astra aracım 15 000 km de kaza videosunu ( mobese kayıtlarından ) ekledim.izleyebilir siniz.

http://www.youtube.com/watch?v=G-6hrrh6HAQ&feature=youtu.be

kaza sonucunda arka dingil kırıldı (sol arka teker dingilden kırılarak benzin deposunun altına girdi ) ön sol taşıyıcı eğrildi değiştirildi, jant değiştirildi arka iki teker sıfır takıldı.

araba servisten çıkardık araba sağa çekiyor bunu birtürlü servis çözemiyor. defalarca önden ve arkadan rot balans ayarları yapılıyor herşey milimetrik, sase ölçülüyor milimetrik hiç bir ayarda sıkıntı yok. arka teker önlere takılıyor önler arkaya takılıyor, çapraz değiştiriliyor.hava ayarları hepsi 32 ps yapılıyor hava ayarlarında oynama yapılıyor. değişen hiçbir şey yok. en son başka bir aracın ön iki teker jantı taıkılıyor deneniyor değişen birşey yok. araba seyir halınde iken 90-100 cıvarlarında direksiyonu bırakınca sağa çekiyor,hızın altında da biraz ilerledikten sonra saga çekiyor.

hasar dosyası kapandıktan yaklaşık 45 gün oldu. exper durumdan haberdar, aracınız en ii şekilde yapılıp teslim edilecek deniyor. şuan arabayı servise bıraktım.

bana yardımcı olabilecek dost ve ustalara ihtiyacım var. servis çıkamıyor işin içinden.
 
Son düzenleme:
Rot da çıkmıyor ise, lastiklerde, jantlarda de sorun yok ise.
A) Başka yerde rota sokun.
B) Frene basınca mı çekiyor? Ona dikkat edin.
C) Sanayii de şaşeci denilen ustalar var. Onlara danışın.
 
malesef şase oynamışsa artık asla fabrikadan çıktığı hali gibi olmaz diyebilirim ama başka iyi bi yerde bilgisayarlı rot ayarı yaptırmanı tavsiye ederim
 
Bana da şaşi eğriliğinden kaynaklı gibi geldi. Aracınızın rot değerlerini buraya koyma şansınız var mı ?
 
Son düzenleme:
öncelikle çok geçmiş olsun... peki benim aklıma da şu soru geliyor,
şase eğrildi ise kaskonun perte çıkartması gerekmiyor mu aracı?
veya onarıma sokup yine de yapılmaz ise sonradan perte ayrılabilir mi bir araç?
 
öncelikle çok geçmiş olsun... peki benim aklıma da şu soru geliyor,
şase eğrildi ise kaskonun perte çıkartması gerekmiyor mu aracı?
veya onarıma sokup yine de yapılmaz ise sonradan perte ayrılabilir mi bir araç?
kaskonun ve eksperin insiyatifine kalmış bir olay tamamen
 
Servis şaşe de bir sorun yok, yaptık diye teslim ediyorsa Kasko şirketi ne yapabilir ki? Dosyayı bile kapattırmış servis.
 
iyi bir rot cuya götürüp imzalı kaşeli rot değerlerini alıp kaskonuza başvurusanız ve aracınızın şasesinde eğiklik varsa itiraz edebilirsiniz. ben eski corsamda yapmıştım. servise götürmedik tekrar. şaseciye götürdük düzeltildi. parasınıda kasko karşıladı.
 
Bana da şaşi eğriliğinden kaynaklı gibi geldi. Aracınızın rot değerlerini buraya koyma şansınız var mı ?

öncelikle çok geçmiş olsun... peki benim aklıma da şu soru geliyor,
şase eğrildi ise kaskonun perte çıkartması gerekmiyor mu aracı?
veya onarıma sokup yine de yapılmaz ise sonradan perte ayrılabilir mi bir araç?

kaskonun ve eksperin insiyatifine kalmış bir olay tamamen

Servis şaşe de bir sorun yok, yaptık diye teslim ediyorsa Kasko şirketi ne yapabilir ki? Dosyayı bile kapattırmış servis.

iyi bir rot cuya götürüp imzalı kaşeli rot değerlerini alıp kaskonuza başvurusanız ve aracınızın şasesinde eğiklik varsa itiraz edebilirsiniz. ben eski corsamda yapmıştım. servise götürmedik tekrar. şaseciye götürdük düzeltildi. parasınıda kasko karşıladı.
tüm cevapla için çok teşekkür ederim.
iki farklı rot balanscıya aracımı götürdüm şaseyi ölçüp biçtiler ölçülerin birbirini tuttugunu söylediler.
 
pert olayı size çok basit görünüyor :)

arabayı başka biri kontrol etsin...burçları dingilin bağlantı yerleri amortisötler,tüm yürüyen...çeken tarafa bir miktar fazla hava basıp deneyin...
 
Geri
Üst