- Katılım
- 13 Kas 2009
- Mesajlar
- 61
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
katılıyorumevet abi bencede güzel araç ama keşke biraz daha güçlü olsa![]()
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
katılıyorumevet abi bencede güzel araç ama keşke biraz daha güçlü olsa![]()
üstad lar dün arabayı elektrıkcıye goturdum xenon taktırmak ıcın fakat bizim araçlara uymuyormus farlarının arkası uydurma bısı yapabılecegını soledı bende kabul etmedım orjınal kalsın dedim takdıran arkadaşlar nasıl becerdınız![]()
üstad lar dün arabayı elektrıkcıye goturdum xenon taktırmak ıcın fakat bizim araçlara uymuyormus farlarının arkası uydurma bısı yapabılecegını soledı bende kabul etmedım orjınal kalsın dedim takdıran arkadaşlar nasıl becerdınız![]()