- Katılım
- 28 Eyl 2007
- Mesajlar
- 84
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 51
Arkadaşlar Merhaba
Geçen Hafta sabah arabayı çalıştırken araba önce çalıştı son gaza kadar basıp hoş bir bağırtım derken araç stop etti.
Epey uğraştıktan sonra araç sadece gaz pedalına son noktaya kadar basarsam o da içinden yüksek patlamalarla çalışıyordu hava filtresi sanki yerinden fırlayacak ama d atıp hareket etmek istediğimde hemen stop ediyordu.neyse o durumda düşe kalka
( kırmızı ışıklarda ikide bir stop edip trafikte çektiğim cabası) servise kadar gittim tamirci aracı çalıştırdığı gibi bana üst kapak contasnı yaktığımı söyledi
araç tamir edildikten sonra bir depo benzin tüketip kontrole gelmemi ama kesinle lpg ile çalıştımamamı söylediler. Araba 4 gün serviste kaldı değişen parçalar
Piston
Seğman
üst kapak Contası
Emme Sibab
Ekzoz Sibab
Kayıt
Kartel Contası
Sibap Horuzu
yağ+anti friz
buji
yağ filtresi
yağ kapak orlingi
rektefiye
işçilik
Toplam masraf = 1.220 ytl
Arkadaşlar bu arızaya sebeb olan sadece hararet mi oysa ben aracın suyuna çok dikkat ediyorum göstergede hiç yüksek sıcaktık görmdim fikirlerinizi bekliyorum
Geçen Hafta sabah arabayı çalıştırken araba önce çalıştı son gaza kadar basıp hoş bir bağırtım derken araç stop etti.
Epey uğraştıktan sonra araç sadece gaz pedalına son noktaya kadar basarsam o da içinden yüksek patlamalarla çalışıyordu hava filtresi sanki yerinden fırlayacak ama d atıp hareket etmek istediğimde hemen stop ediyordu.neyse o durumda düşe kalka


Piston
Seğman
üst kapak Contası
Emme Sibab
Ekzoz Sibab
Kayıt
Kartel Contası
Sibap Horuzu
yağ+anti friz
buji
yağ filtresi
yağ kapak orlingi
rektefiye
işçilik
Toplam masraf = 1.220 ytl
Arkadaşlar bu arızaya sebeb olan sadece hararet mi oysa ben aracın suyuna çok dikkat ediyorum göstergede hiç yüksek sıcaktık görmdim fikirlerinizi bekliyorum