Opel Vectra B x20xEV Turbo hakkinda

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
atmosferik olarak baya bi zorladik ama turbo konusunda ingiltereden z20let bekliyorum yarim. egzantrikler headers komple emme port polish aem standalone beyin ile simdilik bekliyoruz z20let i :)

ingiltereyle baya bi can çekişmişsiniz, opel garajda standart x20xev i ufak oynamalarla z20let e çevirebiliriz diye öneride bulunmuşlardı bana, 305 hpyi güvenli koşullarda bulduğunu hatırlıyorum.
 

cagatay87

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
229
Tepki puanı
1
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
ingiltereyle baya bi can çekişmişsiniz, opel garajda standart x20xev i ufak oynamalarla z20let e çevirebiliriz diye öneride bulunmuşlardı bana, 305 hpyi güvenli koşullarda bulduğunu hatırlıyorum.

305 hp gucle o sanzuman 1 hafta corba olur,dislileri tencerede kaynatirsin :)
 

cagatay87

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
229
Tepki puanı
1
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
X20xev zaten z20let in base motoru ama donusum isi o kadar kolay degil ne yazikki atmosferik bi makinadan turboya gecince ecu da degismen gerek harici turbo kontrol uniteleri sana blow off da bol bol caf cuf verir ama motorunu bitirir,z20let beklememim ana diger sebebi ise o motors bisey oldugunda x20xev e 5 saatte geri donebilmek ;)
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
X20xev zaten z20let in base motoru ama donusum isi o kadar kolay degil ne yazikki atmosferik bi makinadan turboya gecince ecu da degismen gerek harici turbo kontrol uniteleri sana blow off da bol bol caf cuf verir ama motorunu bitirir,z20let beklememim ana diger sebebi ise o motors bisey oldugunda x20xev e 5 saatte geri donebilmek ;)

şef zaten 305beygir yap demiyorum, güvenli çizgiyi koruyarak 305 hpyi verebiliyorlar araca, ister lpg tak ister piknik tüpü :D şanzımanının götürdüğü gücü nasıl alırsın ankaradaysan opelgaraja istanbuldaysan opel tech var sanırım oralarda rahat bi şekilde yaparlar
 

cagatay87

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
229
Tepki puanı
1
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
Malzemeleri bulsam onlardan iyisini yaparimda :) daha once musterinin z20let ini uklemistik 100 kez uyarmamiza ragmen sanzumani degistirmedi 1 hafta sonra corba yapti geldi :) dogbox attik kurtulduk ama o motoru benim arabaya degilde adama oturttugumuz gun varya ben bittim :)
 

gokalp

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ağu 2006
Mesajlar
8,950
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bi dereceli egzantrik bi yazılım bide headers. turbo falan sıkıntılı şeyler. çok paralar lazım turbo için krank piston kol yataklar sübaplar vs komple değişmesi lazım komple oda daha beyin map sensörü vs hariç.
 

954fireblade

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
4,796
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
konuyu baştan sona okudumda nacizane fikrimi belirtmek isterim...

araba altyapı olarak yüksek basınca uyumlu bir makina değil,belki arabanızı seviyorsunuzdur,onu özelleştirmek istiyorsunuz ama araba yürüse bile kısa zaman içinde viraj isteyeceksiniz,frenaj isteyeceksiniz...

şu an en kolay görünen dediğiniz çelik pistonları takarsınız,basınc ve yüksek hararete dayanıklı contalar,pompa alır koyarsınız,birçok marka enjenktörü var enjektör ister,veya başka bir araç markasının enjektörü uydurulur...map demişsiniz,aem in 3 barlık mapları var...var var ama bukadar yapacağınız harcama ile elinizdeki arabayı değiştirip sıkı yürürlü bir arabaya sahip olabilirsiniz...afr ayarlama büyük dert olur bu arabada...olmadık bir yerde fakire düşer makina kırmanız içten değil...blok zaten performans bloğu değil...şanzıman hakeza...caddede dogbox mu kulllanacaksınız ??saysam sayısız şey çıkacak...basınç var işin içinde burasıda böyle kalsın diyemiyosun opelde...

ama aynı şeyi 1.4- 1.6 civic için deseydiniz o arabada çok farklı yorumum olurdu...seneler önce tr de ilk 1.6 turbolayan arkadaşım var...araba cinayet bir araba olmuştu ve ezilerek kullanmaya ragmen taş gibi bir arabaydı en ufak problem yaratmadı...

ama vectra bana çook zayıf geliyor...sanki istediğiniz hissiyat ve keyif vermeyecek gibi..
bir e30-36 veya bir peugeot veya japon grubu turbolamanız tadından yenmez...
heleki bir e34 25...
umarım gönlünüzce olur...
 

Emre

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2007
Mesajlar
7,448
Tepki puanı
14
Puanları
38
Yaş
39
www.chiptuningtr.com
305 hp gucle o sanzuman 1 hafta corba olur,dislileri tencerede kaynatirsin :)

150 hp iken, 2 kez şanzuman, ayna maruti diff kırdım. Gt den çıkma bularak bunu aştım ardından 1 şanzuman daha kırdım. 1 hafta bile dayanmaz bence o güce.
 

cagatay87

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
229
Tepki puanı
1
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
konuyu baştan sona okudumda nacizane fikrimi belirtmek isterim...

araba altyapı olarak yüksek basınca uyumlu bir makina değil,belki arabanızı seviyorsunuzdur,onu özelleştirmek istiyorsunuz ama araba yürüse bile kısa zaman içinde viraj isteyeceksiniz,frenaj isteyeceksiniz...

şu an en kolay görünen dediğiniz çelik pistonları takarsınız,basınc ve yüksek hararete dayanıklı contalar,pompa alır koyarsınız,birçok marka enjenktörü var enjektör ister,veya başka bir araç markasının enjektörü uydurulur...map demişsiniz,aem in 3 barlık mapları var...var var ama bukadar yapacağınız harcama ile elinizdeki arabayı değiştirip sıkı yürürlü bir arabaya sahip olabilirsiniz...afr ayarlama büyük dert olur bu arabada...olmadık bir yerde fakire düşer makina kırmanız içten değil...blok zaten performans bloğu değil...şanzıman hakeza...caddede dogbox mu kulllanacaksınız ??saysam sayısız şey çıkacak...basınç var işin içinde burasıda böyle kalsın diyemiyosun opelde...

ama aynı şeyi 1.4- 1.6 civic için deseydiniz o arabada çok farklı yorumum olurdu...seneler önce tr de ilk 1.6 turbolayan arkadaşım var...araba cinayet bir araba olmuştu ve ezilerek kullanmaya ragmen taş gibi bir arabaydı en ufak problem yaratmadı...

ama vectra bana çook zayıf geliyor...sanki istediğiniz hissiyat ve keyif vermeyecek gibi..
bir e30-36 veya bir peugeot veya japon grubu turbolamanız tadından yenmez...
heleki bir e34 25...
umarım gönlünüzce olur...

x20xev in blogu z20let ve z20leh dede kullanilmistir frenleme sorununu cozmek buyuk is degil.ismi onemli olmayan bir firmanin yazilim bayisiyim ayni zamanda bilg muhendisiyim afr metre ile yazilimi online olarak duzenledigimizde hicbir arabada afr sorunu yasamadik.Japon konusunda ayni fikre sahip degilim orjinali turbo olmayan hicbir japon arabasini turboya cevirmem , cevirsem bile limit zorlamam zira celica da civic de ve hatta subaru biel kolunun blogu parcaladıgına cok kez sahit oldum.
Başka araba alabilecek gücüm var ama ben vectra dan hoşlanıyorum yaşadığımız tek sorun malum vergiler ve yakıt ucretlerinden z20let ve z20leh gibi makinaların cok fazla bulunmaması.
ne zaman yukleme için kabul etsem ya enjektör tesisatı elimizde kaldı ya başka yeri,inadına bmw grubu vanosla güç alınan atmosferiği tat veren araçlar.
Bunun yanında normal sistemi sağlıklı yürümeyen fransız grubunu yüklemek bana göre sadece hayal.
Dogbox ve bakır debriyajlı belki 8-10 tane golf çıktı elimizden şoför sağlam sa dogbox da bakır debriyajda ziyadesiyle kullanılabilir.
 
Üst