Opel vectra b motor yapmak

astrakhan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Ocak 2014
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
Bu arabayı aldım alali başıma gelmeyen kalmadı ne bahtsiz biriymisim aldığım ay üst kapak değiştirdim 2 bine yakın giderim oldu daha sonra sırası ile baskı balata debriyaj seti amortisörler direksiyon pompası balatalar vs degistirmedigim yer kalmadı kafam rahat diye düşünürken çok geçmeden tekrar araba sorun çıkarmaya başladı motordan tık tık diye bi ses geliyor sanki dikiş makinası gibi devamlı gittiğim özel servis piston sesi dedi motor inecek gömlekler bakılacak eğer onlarda sorun varsa komple motor yapılacak dedi 4000 tutar dedi ama böyle kullanmamin bir zararı olmaz dedi fazla zorlamadan sur dedi şimdi ben ne yapayım bu kulusturu yapayım mi yoksa satayım mi yap derseniz İZMİR DE iyi bir yer tasfiye eder misiniz. Var mi motoru bitik vectra isteyen 😃evinize incir ağacı diker benden söylemesi ...
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bir zararı olmaz mı dedi, öh harikaymış. Eğer doğru sesten bahsediyorsak yataklarda sorun vardır. Ustanın sorun olmaz diyeceği kadar hafif bir sorun ise 400-500 liraya honlama yapılır piston segman kol değişimi yapılır, oldu olacak bir de 150 liraya silindir kapağı taşlanır bunun size maliyeti 2000 lirayı zorlayarak bulur. Krank ve eksantriklerde sorun olmadığını varsayıyorum, tork anahtarıyla çalışan bir tofaş ustası bulun ve yaptırın arabanızı soymaya gerek yok sonuçta tamamıyla mekanik problem...
 

astrakhan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Ocak 2014
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
Bir zararı olmaz mı dedi, öh harikaymış. Eğer doğru sesten bahsediyorsak yataklarda sorun vardır. Ustanın sorun olmaz diyeceği kadar hafif bir sorun ise 400-500 liraya honlama yapılır piston segman kol değişimi yapılır, oldu olacak bir de 150 liraya silindir kapağı taşlanır bunun size maliyeti 2000 lirayı zorlayarak bulur. Krank ve eksantriklerde sorun olmadığını varsayıyorum, tork anahtarıyla çalışan bir tofaş ustası bulun ve yaptırın arabanızı soymaya gerek yok sonuçta tamamıyla mekanik problem...
Forumda yorumlarinizi beğenerek okuyorum genelde bu arada arabada güç kaybida oldu 100 geçemez oldum bu saatten sonra zaten binmiyecegim yalaklardan olması için yağsız kalması lazım değil mi araba gazlı yağı suyu hep kontrol ediyorum 2 ustaya gittim 2 side piston sesi dedi sizce bu büyük zarar mi anlamına geliyor ?
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Forumda yorumlarinizi beğenerek okuyorum genelde bu arada arabada güç kaybida oldu 100 geçemez oldum bu saatten sonra zaten binmiyecegim yalaklardan olması için yağsız kalması lazım değil mi araba gazlı yağı suyu hep kontrol ediyorum 2 ustaya gittim 2 side piston sesi dedi sizce bu büyük zarar mi anlamına geliyor ?

yağ pompasının yeterli yağlamaması veya motorun yağsız kalması sebebiyle bu hadiseler oluyor. Bir de madeni 10-40 yağları artık şahinlere koyuyorlar, 5w30 veya 0w40 gibi tam sentetik uzun ömürlü ve eski arabalar için üretilmiş yağlar kullanmak gerekiyor. Arabanızı kullanmamanızı öneriyorum daha büyük sorunlara yol açabilir, kol çıkarırsa masrafınız ikiye katlanabilir...
 

Emre

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2007
Mesajlar
7,448
Tepki puanı
14
Puanları
38
Yaş
39
www.chiptuningtr.com
İşin doğrusu:
Motor Sökülür, dağıtılır, rektifiyeciye gönderilir. Ortalama 600 lira işçilik alır. Motor dağıtıp, toplayan ustanda 700tl işçilik alır

Takım Conta 150tl
Yağ- Filtreler 150tl
Orta sınıf Piston, Segman takımı 300TL. Kaliteliler 500-600tl

asgari 2500tl gibi rakam gözüksede. Bunda yatak, kol ve diğer süprizler yok, işçilikler de minimum. Ayrıca bu yapılan işlemden sonra aşağıdakileri değiştirmemek akıllıca olmaz.
Yağ Pompası: 150tl
Triger Seti: 200tl

3000tl yi rahat geçecektir. Sayısı tecrübe ile sabittir, motor toplandıktan sonra bir kaç sensör hata verebilir. Belki işçilik, belki depolama, belki şans. Bu hep böyle olur.
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
Aynı ses benim aracım da oldu ve komple motor yaptırmıştım. :( vallahi opel araçlar da bu dert var sanırım. Motor açtırmadan hangi opel 400 000 km gördü ki? yada 300 000 km ?
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
İşin doğrusu:
Motor Sökülür, dağıtılır, rektifiyeciye gönderilir. Ortalama 600 lira işçilik alır. Motor dağıtıp, toplayan ustanda 700tl işçilik alır

Takım Conta 150tl
Yağ- Filtreler 150tl
Orta sınıf Piston, Segman takımı 300TL. Kaliteliler 500-600tl

asgari 2500tl gibi rakam gözüksede. Bunda yatak, kol ve diğer süprizler yok, işçilikler de minimum. Ayrıca bu yapılan işlemden sonra aşağıdakileri değiştirmemek akıllıca olmaz.
Yağ Pompası: 150tl
Triger Seti: 200tl

3000tl yi rahat geçecektir. Sayısı tecrübe ile sabittir, motor toplandıktan sonra bir kaç sensör hata verebilir. Belki işçilik, belki depolama, belki şans. Bu hep böyle olur.


Hakikaten öyle çıktı abi ben düşünmemiştim onları, imece usulü topladım arkadaşın dükkanında :)
 
Üst