Opel vectra B krank mili

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Goksell
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Goksell

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
selam arkadaslar cıkma krank mılı alırken nelere dıkkat etmemeız lazım bırde taşlanmıs krank mılı kullanmak arac için uygun olurmu.... eni bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim
 
çıkma krank alırken öncelikle yatakların standarta en yakın ölçümde olması gerekir. genelde kranklar taşlanmış oluyor. iyice araştırıp hatta ustaya ölçtürüp standart olan bulunabilirse onu almak iyidir. taşlanmış krank için standart ekipman kullanılamaz. onun için yeni malzeme almak gerek.

Nevşehir'de krank bulabileceğin yer var mı bilmiyorum ama Aksaray size yakın, yönlendireceğim bir yer var isterseniz.

benim eski vectra'm için Ankara'dan krank arıyordum. bir yerde buldum. 1300 lira fiyat verdi bana Ankara. sonra Aksaray'da birinde olabileceğini öğrenip oraya gittim. muhtemelen benim Ankara burayı arayıp elinde bulunan 3 tane CDX krankını almış 1100 liradan. sonra tanıştık muhabbet falan içinde iyi durumda olanı bana 1100 liradan bıraktı. hem Ankara'dan kargo masrafı olmadı 200 lira cebime kaldı hemde parça o gün o saat elimdeydi.

benim aracım 2000 model cdx olduğu için krankı farklıydı ve fiyat biraz tuzlu. sizin aracınız tam olarak nedir?
 
Ne kadar taşlandığı önemli.
 
motorun yükünü ve darbesini sırtlayan bir parça olduğu için özellikle kılcal çatlaklara dikkat edin,zamanla o çatlaklar motordaki vuruntudan ve darbeden dolayı iyice açılıp daha sonra kırılmaya kadar gidebiliyor.
 
sıfır ölcü krank her daim iyidir..
 
tesekkurler arkadaslar

tesekkurler aydınlattıgınız için......
 
Geri
Üst