Artık satılmıyorlar ama fikirlerinizi merak ettim epeyde güçlüler..
http://www.sahibinden.com/signum_3_2_v6_cosmo_full_full-73WQQaXQQ24492703WQQpXQQdisplayitem
http://www.sahibinden.com/full_aksesuarli_opel-12WQQaXQQ16718583WQQpXQQdisplayitem
http://www.arabam.com/ikinciel/Ilan/Detay/2458343
Çıktığı zamandaki incelemeleri..
Konforda bonkör, yakıtta cimri " 2003 yılında düzenlenen Cenevre Otomobil Fuarı'nda tanıtılanSignum Opel için yepyeni bir sınıf teşkil ediyor. " Signum, Türkiye'de 2.2 litre 155 HP, 3.2 litre 211 HP benzinli,1.9 litre 150 HP ve 3 litre 177 ..
Konforda bonkör, yakıtta cimri
" 2003 yılında düzenlenen Cenevre Otomobil Fuarı'nda tanıtılanSignum Opel için yepyeni bir sınıf teşkil ediyor.
" Signum, Türkiye'de 2.2 litre 155 HP, 3.2 litre 211 HP benzinli,1.9 litre 150 HP ve 3 litre 177 HP dizel motor tipleriyle satılıyor.
" Cosmo donanım paketiyle tüketicilerin beğenisine sunulanotomobilde ESP ve Active Select otomatik şanzıman sistemi standartolarak bulunuyor.
Konfor, İşlevsellik ve donanım
" Signum'un iç mekanı kardeşi Vectra ile birebir aynı. Malzemekalitesi tatminkar düzeyde. Açık renkli kokpit kalite hissini artırıyor.
" Vectra'da eleştirmiş olduğumuz orta konsol Signum'da da karşımızaçıkıyor. Klimayı devre dışı bırakmak için bile gözü yoldan ayırmakgerekiyor
" Otomobilde minik ergonomi problemleri gözümüze çarptı. Otomatikvites kolu park konumundayken küllük ve çakmağı kullanmak güç.
" Müzik sisteminin ve yol bilgisayarının direksiyon üzerindenkontrol edilebiliyor olması güvenlik açısından olumlu.
Güvenlik
2003 yılında Euro-NCAP testlerine tabi tutulan Signum beş üzerindendört yıldız aldı. Signum'un güçlü şasisi ve çok aşamalı çift önhava yastıkları yolcular için güvenli bir ortam sağladı. Bunun yanısıra sürücünün göğsüne yanında oturandan çok daha fazla yük bindi.Ayrıca gösterge panelinin arkasındaki sert noktalardan dolayı sürücünündiz ve bacaklarında yaralanma riski doğdu. Aracın çocuk koruma sistemibaşarılıydı fakat aynı şey yaya koruması için söylenilemezdi.
Sürüşİzlenimi
Signum yeni bir otomobil olmasına karşılık kardeşi Vectra'nın gazabınauğramış durumda. Çünkü Vectra uzun bir süredir yollarda dolaşıyorve artık yaşlılık sinyalleri veriyor. Bu urdum hiç kuşkusuz Signum'ungeleceğini de etkiliyor. Otomobilin arka tasarımıysa kısa bir stationwagon izlenimi veriyor.
İç mekanda oldukça rahat. Doğru oturma pozisyonunu kısa sürede bulabiliyorsunuz.Direksiyon sisteminin tepkileri hızlı ve net. Büyük yan aynalarve park sensörünün de katkısıyla görüş problemi bulunmuyor. Yüksektavan yapısı iç mekanı ferah kılmış. Ayrıca özellikle arka bölümesunulan diz mesafesi fazlasıyla büyük. 402 litrelik bagaj hacmiyeterli düzeyde. Ayrıca koltuklar Meriva'dan tanıdığımız 'FlexSpace'teknolojisi sayesinde değişkenlik sunabiliyor.
Signum ailesine yeni katılan 1.9 litrelik CDTi motor Fiat-GM ortaklığıylayaratılmış. 4000 d/d'de 150 HP güç üreten bu motor 2000 d/d'de 320Nm tork sunuyor. Alt devrilerden itibaren gücünü hissettiren motorotomobili taşımakta zorluk çekmiyor. Yaptığımız testte 0'dan 100km/s hıza 11.5 saniyede ulaştık. Signum, testimiz süresince 100km'de ortalama 7.5 litre motorin tüketti. 60 litrelik deposuylamenzili 800 km.
Orta sertlikteki süspansiyonlar yeterli konforu sunuyor. Ancak yoldangelen kısa darbeleri emmekte zorlandığı açık. Yüksek yapısına karşınvirajlarda yatmayan Signum çok zorlandığından ESP sisteminden destekalıyor. Ortalama bir fren performansı gösteren otomobili 100 km/shızdan durma konumuna 39 metrede getirdik.
Sonuç Signum, Vectra'ya nazaran daha büyük bir iç hacimisteyenlerin tercihi olabilir. Yeni bir segment olarak lanseedilse de Vectra'nın hatchback versiyonu olmanın ötesine geçemiyor.1.9 litrelik yeni nesil dizel motor en önemli silahı.İkinciel Opel ikinci elin rağbet gören markaları içinde.Fakat bu performansın baş aktörleri Corsa ve Astra... Vectraserisi için aynı şeyleri söylemekse zor. Yine de satış anındamüşterisini fazla uğraştırmıyor. Signum'un Vectra ile aynı düzeydebir performans göstereceği söylenebilir.
Test ve Teknik Verileri
FABRİKA VERİLERİTEST VERİLERİMotor:Önde enlemesine yerleştirilmiş,common-rail dizel motorHızlanmaMotor Hacmi:1910 cc0-50 km/s :3.6 sn 0-100 km/s :11.5 snMotor Gücü:4000 d/d'de 150 HP0-130 km/s :18.7 snHızMax. Tork:2000 d/d'de 320NmMax. hız :210 km/sFrenler:önde hava kanallı disk arkada kampanaBagaj:402 ltİç gürültüBoyutlar:4636/1798/1466 mmRölanti43 dB(A)Ağırlık:1490 kg100 km/s : 66 dB(A) Lastikler:215/50 R17100 - 0 km/s 39 m
Test tüketimi: 7.5 lt/100 km
Depo kapasitesi:60 ltMenzil:800 km
http://www.sahibinden.com/signum_3_2_v6_cosmo_full_full-73WQQaXQQ24492703WQQpXQQdisplayitem
http://www.sahibinden.com/full_aksesuarli_opel-12WQQaXQQ16718583WQQpXQQdisplayitem
http://www.arabam.com/ikinciel/Ilan/Detay/2458343
Çıktığı zamandaki incelemeleri..
Konforda bonkör, yakıtta cimri " 2003 yılında düzenlenen Cenevre Otomobil Fuarı'nda tanıtılanSignum Opel için yepyeni bir sınıf teşkil ediyor. " Signum, Türkiye'de 2.2 litre 155 HP, 3.2 litre 211 HP benzinli,1.9 litre 150 HP ve 3 litre 177 ..
Konforda bonkör, yakıtta cimri
" 2003 yılında düzenlenen Cenevre Otomobil Fuarı'nda tanıtılanSignum Opel için yepyeni bir sınıf teşkil ediyor.
" Signum, Türkiye'de 2.2 litre 155 HP, 3.2 litre 211 HP benzinli,1.9 litre 150 HP ve 3 litre 177 HP dizel motor tipleriyle satılıyor.
" Cosmo donanım paketiyle tüketicilerin beğenisine sunulanotomobilde ESP ve Active Select otomatik şanzıman sistemi standartolarak bulunuyor.
Konfor, İşlevsellik ve donanım
" Signum'un iç mekanı kardeşi Vectra ile birebir aynı. Malzemekalitesi tatminkar düzeyde. Açık renkli kokpit kalite hissini artırıyor.
" Vectra'da eleştirmiş olduğumuz orta konsol Signum'da da karşımızaçıkıyor. Klimayı devre dışı bırakmak için bile gözü yoldan ayırmakgerekiyor
" Otomobilde minik ergonomi problemleri gözümüze çarptı. Otomatikvites kolu park konumundayken küllük ve çakmağı kullanmak güç.
" Müzik sisteminin ve yol bilgisayarının direksiyon üzerindenkontrol edilebiliyor olması güvenlik açısından olumlu.
Güvenlik
2003 yılında Euro-NCAP testlerine tabi tutulan Signum beş üzerindendört yıldız aldı. Signum'un güçlü şasisi ve çok aşamalı çift önhava yastıkları yolcular için güvenli bir ortam sağladı. Bunun yanısıra sürücünün göğsüne yanında oturandan çok daha fazla yük bindi.Ayrıca gösterge panelinin arkasındaki sert noktalardan dolayı sürücünündiz ve bacaklarında yaralanma riski doğdu. Aracın çocuk koruma sistemibaşarılıydı fakat aynı şey yaya koruması için söylenilemezdi.
Sürüşİzlenimi
Signum yeni bir otomobil olmasına karşılık kardeşi Vectra'nın gazabınauğramış durumda. Çünkü Vectra uzun bir süredir yollarda dolaşıyorve artık yaşlılık sinyalleri veriyor. Bu urdum hiç kuşkusuz Signum'ungeleceğini de etkiliyor. Otomobilin arka tasarımıysa kısa bir stationwagon izlenimi veriyor.
İç mekanda oldukça rahat. Doğru oturma pozisyonunu kısa sürede bulabiliyorsunuz.Direksiyon sisteminin tepkileri hızlı ve net. Büyük yan aynalarve park sensörünün de katkısıyla görüş problemi bulunmuyor. Yüksektavan yapısı iç mekanı ferah kılmış. Ayrıca özellikle arka bölümesunulan diz mesafesi fazlasıyla büyük. 402 litrelik bagaj hacmiyeterli düzeyde. Ayrıca koltuklar Meriva'dan tanıdığımız 'FlexSpace'teknolojisi sayesinde değişkenlik sunabiliyor.
Signum ailesine yeni katılan 1.9 litrelik CDTi motor Fiat-GM ortaklığıylayaratılmış. 4000 d/d'de 150 HP güç üreten bu motor 2000 d/d'de 320Nm tork sunuyor. Alt devrilerden itibaren gücünü hissettiren motorotomobili taşımakta zorluk çekmiyor. Yaptığımız testte 0'dan 100km/s hıza 11.5 saniyede ulaştık. Signum, testimiz süresince 100km'de ortalama 7.5 litre motorin tüketti. 60 litrelik deposuylamenzili 800 km.
Orta sertlikteki süspansiyonlar yeterli konforu sunuyor. Ancak yoldangelen kısa darbeleri emmekte zorlandığı açık. Yüksek yapısına karşınvirajlarda yatmayan Signum çok zorlandığından ESP sisteminden destekalıyor. Ortalama bir fren performansı gösteren otomobili 100 km/shızdan durma konumuna 39 metrede getirdik.
Gİşçilik8Tatminkar düzeydeGörüş9Park sensörü büyük yardımcıPerformans8Yüksek hacimli benzinliler kadar seriTüketim7Bir miktar fazla gelebilirKonfor7Vectra'dan daha iyi olduğu söylenebilirFrenler9Sürücüsüne güven veriyorYalıtım6Motor uğultusu iç mekana sızıyorDonanım9Eksiğini bulamadıkFiyat9Kesinlikle rekabetçi değil
87.490 YTLSonuç Signum, Vectra'ya nazaran daha büyük bir iç hacimisteyenlerin tercihi olabilir. Yeni bir segment olarak lanseedilse de Vectra'nın hatchback versiyonu olmanın ötesine geçemiyor.1.9 litrelik yeni nesil dizel motor en önemli silahı.İkinciel Opel ikinci elin rağbet gören markaları içinde.Fakat bu performansın baş aktörleri Corsa ve Astra... Vectraserisi için aynı şeyleri söylemekse zor. Yine de satış anındamüşterisini fazla uğraştırmıyor. Signum'un Vectra ile aynı düzeydebir performans göstereceği söylenebilir.
Test ve Teknik Verileri
STANDART DONANIMABS,fren destek sistemi, sürücü, yolcu, yan ve perde hava yastıkları,çekiş kontrol sistemi, ESP Plus, elektronik klima ve hava kalitesensörü, hız sabitleyici, aktif ön koltuk kafalıkları, aktif gergiliön ve arka emniyet kemerleri, yol bilgisayarı, yükseklik ve derinlikayarlı direksiyon simidi, elektrikli camlar, uzaktan kumandalı merkezikilit, elektrikli ve ısıtmalı dış aynalar, yağmur sensörü, yükseklikayarlı ön koltuklar, alüminyum alaşım jantlar, far yükseklik ayan,sis farları, asimetrik katlanabilen arka koltuk, elektrikli ön koltuklar,hafızalı elektrik ayarlı sürücü koltuğu, ahşap kaplama, far yıkamasistemi, ısı yalıtımlı ön cam, ışığı duyarlı, otomatik katlanır,ısıtmalı ve elektrik kumandalı dış aynalarFABRİKA VERİLERİTEST VERİLERİMotor:Önde enlemesine yerleştirilmiş,common-rail dizel motorHızlanmaMotor Hacmi:1910 cc0-50 km/s :3.6 sn 0-100 km/s :11.5 snMotor Gücü:4000 d/d'de 150 HP0-130 km/s :18.7 snHızMax. Tork:2000 d/d'de 320NmMax. hız :210 km/sFrenler:önde hava kanallı disk arkada kampanaBagaj:402 ltİç gürültüBoyutlar:4636/1798/1466 mmRölanti43 dB(A)Ağırlık:1490 kg100 km/s : 66 dB(A) Lastikler:215/50 R17100 - 0 km/s 39 m
Test tüketimi: 7.5 lt/100 km
Depo kapasitesi:60 ltMenzil:800 km
Son düzenleme: