opel ne yaptın sen

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan rsp1296
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ne yani Opel mıcır olan yollara sıfır asfaltmı döksün :D
Yoksa yolda sizin aracınıza taş sıçramasını önleyici bi tedbirmi alsın..

Kullanıcı hatasıdır Opelin herhangi bi suçu yoktur...

Not: Sogutucu radyatörler çok hassas malzemelerden üretilir geneli aliminyumdur ve tornavida ile bastırsanız delinecek kadar hassastır. Aracınızın yeni eski olmasıyla ne alaka
2nci şık var ya aracıma taş sıcramaması için önlem alacaktır. ben mi önlem alayım söylermisin şurası mucurlu burdan gitmiyeyimmi diyeyim herhalde ya siz opel servisinden birisiniz bence bu kadar sert konuştuğunuza göre bir empati yaparmısınız siz benim yerimde olacaksınız daha aracı aldığınız 8 ay olacak bir küçücük taş gelecek radyatörü delecek varmı böyle bir mantık ben 32.000 ytl sadece aracı almıyorum yanında hizmetleride alıyorum opel beni kötü yollardan gitme aman mucura girme diye uyardımı ki ben girmeyeceğim açıklama yaparmısın tamam anlarım ben gidip vursam amenna
 
vay be 2008 model astra njoy u 32000 e mi aldınız.Süper fiyata almışsınız valla...34000 den aşşagı olmuyordu hiçbir yerde...
 
vay be 2008 model astra njoy u 32000 e mi aldınız.Süper fiyata almışsınız valla...34000 den aşşagı olmuyordu hiçbir yerde...
farazi konuştum ama 34.000 ytl almadım ama hatırlıyorum 32.500 civarıydı sanırım tam hatırlamıyorum net
 
aracım önden darbe aldı deyip kaskodan yaptırabilirsin ... güzel bi beyan yazarsın yetkili servisler yol gösterir sana
 
böyle bi olay başka markada hiç duymadım. motorda hasar var mı aceba?
 
farazi konuştum ama 34.000 ytl almadım ama hatırlıyorum 32.500 civarıydı sanırım tam hatırlamıyorum net
metalik renk mi opak mı?
 
böyle bi olay başka markada hiç duymadım. motorda hasar var mı aceba?
yalana gerek yok zaten kaskodan istesem yaptırırım ama sorun değil kendi cebimden de yaptırırım anlatmak istediğim olay farklı olay milyonda bir gelecek bir olay oda benim başıma geldi fanda bile taş izi yok sadece radyotörde var hasar başka hiçbiryerde yok ve taş alttan girecek fanı geçecek hiçbirşey yapmadan radyatöre gelecek varmı böyle birşey benim anlatmak istediğim o ve sen opel olarak müşteri memnuniyetini iyi niyet garantisini hiçe sayacaksın müşteri temsilcisine derdini anlatamayacaksın daha ne diyeyim söylermisiniz anlamadığım nokta bu ve arabamıda şuan satışa çıkardım büyük ihtimal ford focus 2009 alacağım arabamın eder değeri maksimum 26.000 ytl diyorlar opelden tamamen soğudum sadece size bir örnek göstermek istedim inanırmısınız bilmem ama baya bir siteye baktım ilk defa böyle birşey oluyor yok bu şekilde karşılasan insan ister istemez üzülüyor çünkü opel büüyük bir marka küçük değil müşteri memnuniyeti ön planda olması gerekir ama değilmiş benim başıma gelen olayda ben bunu gördüm inanın içim acıdı paramla rezil oldum üzülüyorum başka birşey değil kimse bana dış etken diyemez şunada şaşırdım arabanın hararek göstergesi yok ya hangi mantık o güne kadar dikkat ettim ama pek önemsemedim ama en önemli noktalardan biride bu parçaymış yani anlayacağınız tamamen soğudum ben arabadan
 
geçmiş olsun... kötü şans diyelim bence opeli bunun yüzünden suçlamayalım... ama müşteri temsilcisinin yaptığı ayıplanır gerçekten...
 
- Olay çok saçma.. Bazı arkadaşlar hiç bir empati kurmadan "Opel ne yapsın" gibi alakasız bir savunma mekanizması içine girmişler. İyi o halde, kendi hatamız yüzünden duvara toslarsak ve airbag'ler açılmaz ise "kullanıcı hatası kardeşim, toslamasaydın duvara, airbag'lere de gerek kalmazdı o zaman" mı diyecekler? Böyle saçma mantık olur mu? Radyatör öyle dış etkenlere madem o kadar hassas, onu koruyacak gerekli tertibatı da almak zorunda Opel. Tıpkı ön farları cam değil, kırılmaz mikadan ürettiği gibi.
- Öte yandan evet, dış etkenlerden gerçekleşmiş bir olayı, Opel karşı önlem almamasına rağmen, garanti kapsamına sokmak zorunda değil maalesef. Haklı değil, fakat doğru. Ama müşteri memnuniyeti böyle sağlanmaz. Konu münasip bir dille anlatılabilir, Opel'in ekipman eksikliği de düşünülerek bir kereliğine parça ve işçilik fiyatı üzerinden bir indirim yapılıp, karter muhafaza takılması tavisye edilir vs.. Müşteriyi memnun etmek çok zor değil, yeter ki siz isteyin. Biz de otomobil firmaları "Aman müşteri 5 YTL vermekten kaçacak" diye o 5 YTL'nin peşine düşüyor, oysa bilse ki müşterisini tatmin edebilse, o müşteri 10 ytl bile vermeye hazır..
- Opel'i satıp Ford'a geçeceğim demişsiniz. Aman derim size.Çok daha fena sonuçlarla karşılaşabilirsiniz, bizzat kendimin Ford'la mahkemelik olan bir arkadaşım var. (bakın şikayet falan değil, bayaa mahkemeye verdi Ford'u bu garanti kapsamı hikayesi yüzünden) Kaldı ki Yeni Ford Focus, Opel Astra'nın eline özellikle kalite açısından su dökemez.
 
Geri
Üst