Opel Mokka x Tüp takımı

elf

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
2017 model Opel Mokka X 1.6 benzinli araç sahibiyim tüp taktırmak istiyorum sizce tüp takıldıktan sonra sorun yaşar mıyım, ne gibi sıkıntılar olabilir
 

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Öncelikle merhabalar,
2017 yılından beri aynı aracımı Landirenzo Evo+yağlama kit ile kullanıyorum yaklaşık 25000 km oldu sıkıntısız bir şekilde devam ediyoruz bakalım :) Kesinlikle tavsiye ederim yakıt fiyatları bütün riskleri amortisme ediyor...
 

elf

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
Ben prins sılverlıne ile görüştüm galiba o marka kit taktırcam ancak hala tedirginlik var kesinlikle yağlamalı mı kit olması gerekiyor
 

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Aynı motorlu Astra Classic III aracımda da yine aynı Evo kitin yağlamasız versiyonunu kullanıyorum, 13 bindeyken taktırmıştım aynı şekilde şimdi 90 bini devirdik bakımdan bakıma servise gidiyorum...
 

Fætih

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
9,372
Tepki puanı
2
Puanları
38
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
prins tavsiye etmem. bayilere muhtaç eden bir programı var.
ikinci olarak yağlamalı sistemleri kesinlikle takmayın. subap korumak için taktıklarını ifade edilen sistemin hiçbir koruması yok.
lpgde subap sorununu yaşatan 1. etken egt ısısıdır. egt ısısının yüksekliğini afr ayarı yaptırmazsanız kontrol altına alamazsınız. zaten lpgnin egzoz subaplarına zarar verdiği ortadayken emme manifoldundan verilen sıvının egzoz subap kısmına ulaşması imkansız.
aracınız için atiker gol/grand lovato gibi ürünleri taktırabilirsiniz.
bulunduğunuz ilden dışarıda montaj yaptırma şansınız varsa ankara istanbul en kötü antalya tarafında afr ayarı yapan şahıslarla görüşüp onların yönlendirdiği montaj klavuzuna göre yaptırırsanız montajı benzin performansında sorunsuz aracınızı subaplarınız kısa sürede yanmadan kullanırsınız...

https://www.facebook.com/groups/166227217241702/

bu gruba üye olursanız burdan sorduklarınız lpg ile ilgili olarak direk daha net sonuçlar alırsınız. magnezyum alaşımlı subaplar hassastır. iyi bir montaj ve iyi bir lpg ayarı olmazsa 30 binlerde bile subap sorunu yaşayıp 2000 tl altında olmayan masrafla karşılacaksınız.
ustaların arıza lambası yakmaması açısından kitlerde dtc hata kodlarını sil seçeneğiylede aracınızın sorununu göremeyeceksiniz ve içten içe aracınıza zarar vereceksiniz.

ankarada fark otogaz
istanbulda candan mühendisliğe gelme imkanınız varsa bence değerlendirin.
2000 tl subap maliyetine göre daha ucuz olacaktır...
 

Fætih

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
9,372
Tepki puanı
2
Puanları
38
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
Öncelikle merhabalar,
2017 yılından beri aynı aracımı Landirenzo Evo+yağlama kit ile kullanıyorum yaklaşık 25000 km oldu sıkıntısız bir şekilde devam ediyoruz bakalım :) Kesinlikle tavsiye ederim yakıt fiyatları bütün riskleri amortisme ediyor...

yağlama kiti hurafe. lpgde egzoz subapları yanar. emme manifoldundan egzoz subaplarına müdahale edemezler.
araç fakir karışım hatasını verip kitiniz obliyse hata kodlarını siler sizde arızaları göremesiniz. astra h subapları daha dayanıklı. j kasa olsaydı 90 bin km yol ve ya afr ayarı olmadan görmek imkansıza yakın...
 

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et


yağlama kiti hurafe. lpgde egzoz subapları yanar. emme manifoldundan egzoz subaplarına müdahale edemezler.
araç fakir karışım hatasını verip kitiniz obliyse hata kodlarını siler sizde arızaları göremesiniz. astra h subapları daha dayanıklı. j kasa olsaydı 90 bin km yol ve ya afr ayarı olmadan görmek imkansıza yakın...

Selamlar,
Aynı konu üzerine uzun bir süredir konuşulduğunu ve yağlama kitine gereksiz kanısına vardığımızı burda senelerdir bulunan çoğu üyemiz biliyor.. Daha önce bir konuda da belirtmiş olmam lazım Mokka aracımı alırken kampanyaları vardı yağlama kitine fark almadan takıyorlardı ondan dolayı montajını yaptırdım. Astra Classic III (H kasa) modellerinde ve J kasanın Euro 6 emisyon normları olan B16XER kodlu motor üretilene kadar üretilen Euro 5 motorlarda A16XER kodlu motor kullanıldı, fabrikanın aynı anda üretilen iki motor için farklı parçalar üreteceğini düşünmüyorum.. Astra J kasanın Euro6 sonrası üretilen modelleri için söylediklerinizi harfiyen onaylıyorum..
 

Fætih

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
9,372
Tepki puanı
2
Puanları
38
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
Selamlar,
Aynı konu üzerine uzun bir süredir konuşulduğunu ve yağlama kitine gereksiz kanısına vardığımızı burda senelerdir bulunan çoğu üyemiz biliyor.. Daha önce bir konuda da belirtmiş olmam lazım Mokka aracımı alırken kampanyaları vardı yağlama kitine fark almadan takıyorlardı ondan dolayı montajını yaptırdım. Astra Classic III (H kasa) modellerinde ve J kasanın Euro 6 emisyon normları olan B16XER kodlu motor üretilene kadar üretilen Euro 5 motorlarda A16XER kodlu motor kullanıldı, fabrikanın aynı anda üretilen iki motor için farklı parçalar üreteceğini düşünmüyorum.. Astra J kasanın Euro6 sonrası üretilen modelleri için söylediklerinizi harfiyen onaylıyorum..

307 aracımda yağlama kiti vardı. aracın rölantide titreme sorunu vardı. tüm contalar vs kontrol edildi.
en son yağlama kiti yüzünden araba emme manifold basıncını tutturamadıgını tespit ettik.
iptal ettiğimde araba ip gibi oldu diyebilirim...
 
Üst