Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
yürüyen aksam şikayeti opele hiç yakışmamış ozaman.ancak aracın kaç model olduğunu bilmiyorum yeni model bi araç ise yürüyen aksam ve elektronik arızalar çok tehlikeli gelecek için
neden bütün bayiler böyle ki? opelcilerde aynı şeyi diyo hele hele citroenciler balyas bayinden bıkmışlar artık rezil rüsva olmuşlar siz halinize şükredin bence.gene ford da aynı şekilde.türkiyedeki bayilerde genel bi kronik rahatszılık var sanırım. bence bunlar tesadüf olamaz bi nedeni olmalı birileri bu şekilde yapılmasını emretmiş herhalde.türkiyede bayilik yapmak için müşterilerin şikayetlerinden en az masrafla kurtulmaya bakın, onları oyalamaya bakın gibi şeyler öğretilmiş herhalde.yoksa her markada aynı sorunların olması denk gelemez imkansız bu
İlk aklıma gelen mesela:Neden gösterge paneline kapılardan hangisinin açık olduğunu gösteren bi uyarı koymamışlar ??? Sadece şoför kapısı açık kaldığında tavan ışığı yanıyo ve kontak takılıysa sesli uyarı veriyo o kadar.Eski model Accent larda bile var ...
YAKIT YAKIT YAKIT BENİM DERDİM YA DELİ OLUCAM UFACIK TİGRA 1.160 KG + İÇİNDE Kİ BENZİN ! + BEN BENZİNİ İÇİYO WALLA KİM NE DERSE DESİN 20 GÜNDE ALDIĞIM BENZİN 500 MİLYON YAAAAAA GERÇİ HOŞ İLK 5.000 KM DE YAKIT AYARSIZ OLUR DİYOLAR AMA BİLMEM DAHA 4.000 KM DE ARABAMGÖRCEZ
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.