Opel Kadett-D Performans Sorunu

Kadet-d

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Kas 2006
Mesajlar
23
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
Herkese iiyiakşamlar arkadaşlar arabamız 1991 model 57 hp diesel kadett avatardaki gibi :)...İlk once sorum şu olcaktı bizim arabada eskiye göre baya bi performans düşüklüğü var...Eskiden araba 2de 60-70 te bağırmazken şimdi 50-60ta mırın kırın edio :D yani baya bi bağırıo...+Arac ara sıra performanslı oluo bu nasılmı oluo yani bigün bakıosun arabanın cekişi fevkalade güsel bi gün bakıosun son gazda bassaan yawas yawas hızlanıo bunun sebebi pompa ayarindamı yoksa enjektorlerdemi...Enjektorleri 2000 km once ayarlattırdıydık hiçbi performans alamadık hatta yakıt cogaldı diyebilirim...Asıl yazacagım şeye gelince

1-arabanın baskı balata, triger set full takım conta vs vs parcaları deişti bu çekişi etkilermi ??
2-carbon clear yaptırmayı düşünüyorum araba alındıgında beri hiç bakım yapılmadı cünkü carbon yaptırmadan once enjektorleri deiştirmeyi düşnüyorum sizce dogrumu...
3-araba baya bi kara duman atıo zaten km yi sorcakasnız 2 kere rahat atmıştır km saati :) Sizce sorun nedir ne yapmam gerekir yardımcı olursanız sevinirim :)
 

Kadet-d

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Kas 2006
Mesajlar
23
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
yokmu koca forumda yardım edecek 1 kişi ???
 

M.YILDIZ

Forum USTA'sı
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
6,698
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
hava fılıtresıne baktrınmı bunlar hava fılıtresını yaglayarak tıkar. bırde mazot fılıtesını degıstırmenı tavsıye ederım.
 

Kadet-d

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Kas 2006
Mesajlar
23
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
hava filitresi yeni diyebilirim yağ filitreside yenileteli fazla zaman geçmedi...Sebebib bunlar olacagını pek zannetmiyorum.
 

RespecT

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
3,105
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
baskı balatanın iyi olduğuna emin isen yani önceki zamanlarında ki hız - devir oranı ile şimdiki arasında da fark yok ise işe silindir kompresyonlarını ölçtürmekle başlayabilirsin.Benzinlide bujiyi sökerek ölçüm yapılabiliyor ama dizelde buna benzer pratik varmı bilmiyorum .Bu sayede sekman ve sıkıştırmanın sağlıklı olup olmadığı hakkında fikir oluşacaktır.Pompa ayarını ise gerekirse başka bir ustada kontrol ettirebilirsin.Bu arada 91 model ve resimdeki araç konumuz ise Kadett E olarak geçer. dizelin d si ayrı tabiki.
Ayrıca imza alanında İsim ve Soyisminide belirtmen gerekiyor.
 

Kadet-d

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Kas 2006
Mesajlar
23
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
dostum haklısın yanlış yazmışım kadett-e disel...Önerileriniz için teşekkür ederim bu arada ismim erdinç
 

anıl_ilhan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
1,410
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
erdinç yılların yorgunundan ne istersin be kardeşim gidiyor mu gidiyor işte
 

Kadet-d

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Kas 2006
Mesajlar
23
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
ne yorgunu be üstat eskiden canavardı acaba enjektorleri orjinall alsak farkedermi ayar yapıldı ama fazla uzun gitmez dediydi...Galiba enjektor yolu gözükecek bize :) 125 milyon 4 tanesi azda deil namussuz :D bugun sanayide sürdüm pek fazla fark yok gene ama ana yola cıkmadan bişey diyemem ozaman denicem...Birde bizim araba sunrooflu içten güneş gelmemesi için bişeyi cekeriz ya :D onun bezi cıktı ya acaba Tavan döşemesini söksem geri takabilirmiyim deneyenler varmı :D
 
Üst