opel Insignia yada passat cc hangisi terciğiniz

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan yolcu79
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Zevkler ve renkler tartışılmaz. Herkes parasının yettiği arbaya biner parasınınyettiği araçlar arasında en çok sevdiğini alır en çok sevdiğini seçer. Çok gereksiz bir tartışma olmuş. Bundan sonra konu dışı mesajlar silinecektir. Konu dışına çıkan mesaj yazanda uygun görüleceği şekilde uyarı alacaktır.
İyi forumlar....
 
Oha konu nerelere gelmiş. abartmayın ve gereksiz sözler sarfettmeyin!
Segmentlar aynı değil. ikisi de önüme gelse passat cc derim.
 
Son düzenleme:
Konu başlığına bak son yazılan mesaja bak. Birbirinizi üzmeyin arkadaşlar.

Benim param olsa tabiki insignia derim.
 
Kesinlikle insigna bugun burosurunu indirdim netten bi inceleyin passat cc de bu özelliklerin yarısı yoktur.Ayrıca passatı,cc den ayıran tek farkı da karoseridir ,içi ve özellikleri tamamına yakın aynıdır.Ayrıca bu segmentin en kral aracı ya JAg XF yada CLS dir.
 
Tabiki insignia. Passat'ın arka farlar tam bir felaket bence...Ayrıca artık baydık aynı çizgilerden VW de..Insignia diyorum ben.
 
IMG_7127.jpg

IMG_7128.jpg

IMG_7130.jpg



İkisi benzinli olmak üzere üç motor seçeneğiyle satışa sunulan aracın ilk benzinli motor seçeneğini yeni nesil 1.8 litrelik TSI motor oluşturuyor. 160 beygir güç üreten TSI motor, Passat CC’de 6 ileri manuel şanzıman ya da isteğe bağlı olarak sunulan 7 ileri DSG şanzımanla satın alınabiliyor. Aracın bir diğer benzinli seçeneğini ise 200 beygir gücündeki TSI motor oluşturuyor. Bu motor 6 ileri manuel şanzımanın ya da 6 ileri Tiptronik şanzıman ile tercih edilebilecek. Dizel versiyonda ise 2.0 litre TDI 170 beygir gücündeki motor kullanılıyor. Araç 6 ileri manuel şanzıman ve 6 ileri çift debriyajlı DSG şanzıman seçenekleriyle satışa sunuluyor.
Passat CC’nin zengin donanım listesinde 8 havayastığı, ABS, ESP, ASR, Elektronik diferansiyel kilidi (EDL), MSR, Eğim kalkış asistanı ve elektromekanik park freni gibi ekipmanlar standart olarak sunuluyor. Ayrıca Şerit Takip Asistanı ve Park Asistanı gibi teknolojik donanımlar da opsiyonel olarak alınabiliyor. Klassmanında mevcut donanımlarıyla lider ve tek olan passat 2010 da çıkıcak olan mercedes e kasaya kafa tutuyor sadece e kasaya özel ekipman ve donanımları bünyesinde bulunduruyor. Passat CC’de ayrıca daha iyi yol tutuş özellikleri sunan "Adaptif Şasi Kontrolü" isteğe bağlı olarak tercih edilebiliyor. Konfor, normal ve sport olmak üzere 3 ayrı sürüş modu sunan bu sistem, sürücünün tercihine göre direksiyon ve süspansiyon sistemlerinin daha konforlu ya da sportif çalışmasını sağlıyor.



Passat CC, dünyada ilk defa yine bir VW modelinde sunulan “Şeritte Tutma Asistanı” (Lane Hold Asist) ile yolla çıkacak. Aracın dikkatsizlik sonucu şeritten ayrılması halinde otomatik olarak devreye giren destek sistemi, direksiyona müdahale ederek aracı tekrar şeridine geri döndürebiliyor.

Alıntıdır....
 
Hakan, aynı özellikleri Insignia da sunuyor.. bir alt sınıfta ? sence CC nin daha fazlasını sunması gerekmezmiydi?? bence gerekirdi...
 
insigniada yol takip sistemi varmı?? ve park asistanı varmı ?? yani araba kendi kendini park ediyor

inan bilmediğimden soruyorum çünkü haberde yol takip sistemini şu anda sadece dünyada passatta olduğunu yazmışlar 2010 da yeni kasa e serisinde olucakmış ama şu anda tek passatdaymış artı park asistanı opelde varmı sanmam..
 
tabi ki yol takip şerit takip ihlal adapdatif şase sistemleri mevcut, bununla birlikte AFL var CC de olmayan... park asistanı konusunda haklısınız.. Opel de yok..

size bu konuda bir detay hatırlatmak isterim... otomobiller dahil bir çok alanda kullanılan sistemler, kapı açılış şekli tekniği vs den tutun karmaşık elektronik beyinlere sahip active body ye kadar tüm sistemler için patent alınmış durumdadır, yeni bir teknik sistem için bizler ARGE mühendisleri olarak sürekli kafa yorarız, yenilik yapmak için çalışırız, ve bulunan her yenilik için kullanım araştırması yaparak patent başvurusunda bulunuruz, seçimimize göre ülke, kıta ve dünya olmak üzere kullanım alanında patent verildikten sonra firma olarak başkaları da kullanmak isterler ise belirtilen meblağlar karşısında anlaşmalar ile belirli süreli, sınırsız vs vs şeklinde kullanım hakkı tanırız, ya da aynı işlemleri biz yaparak kullanım hakkı alırız..
park asistanı da patentli bir sistem ve bildiğim kadarıyla patent kullanım hakkı için çok ciddi rakamlar talep ediyor vw grubu. bu sebeple de opel dahil olmak üzere bir çok firma gerek görmüyor bu özelliği uygulamaya..
 
Zevkler ve renkler tartışılmaz. Herkes parasının yettiği arbaya biner parasınınyettiği araçlar arasında en çok sevdiğini alır en çok sevdiğini seçer. Çok gereksiz bir tartışma olmuş. Bundan sonra konu dışı mesajlar silinecektir. Konu dışına çıkan mesaj yazanda uygun görüleceği şekilde uyarı alacaktır.
İyi forumlar....

uyarıma rağmen tartışmanın ve gereksiz mesajların devam ettiğini görüyorum. Gereksiz mesajları sildim. Karşılaştırma dışında bundan sonra mesaj yazanlar için forum kurallarından madde 17'ye uygun uygulama yapılacaktır.
 
Geri
Üst