Konuyu hortlatayım.sübap erime sorunu h kasalarda oldukça fazla.bugün bende artık dayanamayıp tamir ettirdim.bütün servisler yada tamirciler inatla sübaplara ayar olmayacağını değişmesi gerektiğini söyledi.ancak araştırarak öğrendimki silindir kapağını açmadan sadece fincanları (sübap iticileri) tornada ayarlatarak arabam fişek gibi oldu hemde 700 tl ye.değişmeye kalksam 1500 ve üzeri oluyo malum.bunu usta halletti sağolsun.başkada yapabilen yer duymadım.tabi bu sorun( tekleme stop etme güç kaybı)motor sıcakken de devam ediyorsa dediğim yöntem işe yaramaz bilginize.