Opel bir fabrika daha kapatıyor.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan eko44
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

eko44

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
72
Tepkime puanı
5
Puanları
8
Yaş
46
Arkadaşlar bildiğiniz veya bilmediğiniz üzerine GM zor bir dönem geçiriyor ve opelin bochum fabrikasını kapatma kararı aldı. GM nin bu çıkmazdan kurtulmak için pejo-citroen grubuyla anlaşmış olduğu ve artık platformlarını bu firmalardan alacağını duydum. Yani opel artık aracın sadece görünüşünü tasarlayacak. Bu durum biz opel kullanıcılarını uzun vadede nasıl etkiler bilemiyorum. yedek parça servis sıkıntısı çekermiyiz yada ikinci elde kaybımız olurmu bekleyip görecez. Adminler izin verirlerse ilgili video linki koyacam.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-ulbFKKh_i0
Alıntıdır.

Vay be neydi ne oldular. Ne demişler "TİTRE VE KENDİNE GEL"
 
Tamir konusunda yedek parça konusunda sıkıntı çıkacağını sanmam piyasa parçadan geçilmiyor firmanın kapatma işine gelince biraz mantıklı düşünsünler bakalım bu duruma neden geldiler?

Ne kadar ekmek o kadar köfte... eskidendi vatandaş mecbur kalıyor gibisinden durumlar artık vatandaş için seçenek çok fazla kendini geliştirmeyen batmaya mahkum....
 
GM nin bu çıkmazdan kurtulmak için pejo-citroen grubuyla anlaşmış olduğu ve artık platformlarını bu firmalardan alacağını duydum

Eski bir pejo 307 kullanıcısı olarak eğer ki OPEL gerçekten bu firmalarla iş birliği yapar ve araçlarında belli başlı saygınlık kazanmış işçilik kalitesinde fransızların ekmeğine yağ sürerse o vakit burada tüm forum üyelerinin huzurunda söylüyorum ki ben daha OPEL almam ... :sopa:
 
Tamam bende kızıyordum ama üzüldüm yani. Ne diyim ki. :(

Hayırlısı olur artık. Ama video da anlatılanlar doğru ise Opel'in onunu hep engellemişler. Kime inanacaz oda ayrı mevzu.:confused:
 
Türkiye kendi otomobilini yapmakla uğraşacağına GM den opel markasını ve fabrikalarını satın alsa ve olduğu ülkelerden Türkiye'ye mühendisleriyle birlikte taşısa veya olduğu yerde bıraksa da olabilir hem bu teknolojiyi elde etmiş oluruz, hem de Opel milli bir marka olur.
 
öyle bi şey olursa kazanan volkswagen olur
 
sohbetleri güzel... sonuna kadar dinledim..
teşekkürler paylaşım için
 
Opelin yüksek performanslı araç ve high class daki yetersizliği onu bu hale getirdi.hayırlısı
 
pugla işbirliğine gitmesi bence mantıklı. pug'ların şanzıman motorları gayet iyidir az yakar. sadece elektronik aksamı ve süspansiyon konusunda çok hoşuma gitmesede opelle ortak çalışma sonrası daha iyi işler çıkabilir. ben fransızların motorunu şanzımanlarını taktir ederim hep.
2001 xsara arabada 3 tane pert var ve hep kafadan kazası. 187 binde motor. km düşürülmediyse daha önce tabi. arabada tık yok. motoru öyle iyiki performanslı ve az yakıyor. ben kaza yaparken şanzıman alttan darbe aldı. sadece koruma kapağı değişti eğildiği için. sağlamlar yani korkulacak birşey yok...
 
Bmw ve mercedes de fabrika kapatıyor İsviçre de avusturya da ki isviçre bmw nin önemli kalelerindendir...Bu onları çöküyor iflasa gidiyor anlamını vermez..Avrupadaki işçi potansiyeli/işe ve refaha doygunluk/protestanist tavırla dünyada hep daha iyisini ve fazlasını yapma gibi postülaların nihayete erdiğini gösterir...Buralarada zaten millet mercedesin kralına bile binmiş ve artık gidip başka bir mercedes ya da opel almıyor..Klasiklere dönüyor artık..Fakat Avrupa dan doğuya ilerledikçe yani henüz avrupa(almanya-fransa-isviçre-norveç)kadar olamamış ve bu ülkelerin ilerlediği kadar ilerleyememiş,henüz gelişmekte olan bölgelere yatırımlar kayıyor..Mesela Romanya ya,Macaristan a,Bulgaristan a gibi...Haliyle buralar da yeni pazar alanları oluyor..Böyle yerlerde yedek parça ve otomobil üretmek daha karlı olmaktadır..Eğer söylentilerde olduğu gibi opel iflas eşiğinde olsaydı insignia yı astra j yi ve donanımların donanımlarını nasıl üretirdi?İnsignia ile nasıl yılın otomobili olabilirdi?
 
Geri
Üst