- Katılım
- 30 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,032
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
emeğine sağlık valla...
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
slm bu mahsi geçen araçta hava akışmetresi yokki nasıl temizlesin arkadaş, öncelikle carbon clean yapılacak ilaç würht olmayacak zaten arıza code yokmuş araçta ayrıca sadece motor soğuk iken yapıyorsa silindir kapak contası yanık olabilir çok kaçak vardır sabaha kadar beklediğinde pistonların veya pistonun üzerine su doluyordur ilk çalışmada buji ateşleme yapar ama tam olarak yanma gerçekleşmez oda çalışmayı bozar içerdeki su atıldığında motorun çalışması düzelir. bence bunları baktırsın.kadett' Alıntı:Navaron BEY
Akışmetrenin içini Fren balata temizliyicisi ile Öncelikle bir temizle.
Akışmetrenin içerisindeki Küşük tellerin kopmadığından emin ol.
Akışmetreye ait kabloların kopuk olmadığından emin ol .
Kontrol edildi dediğin Buji ve kabloları Bence çıkarıp yenisi ile değiştir derim .
Bu sana EVET MASRAF AMA YAP DERİM .
Aracın TPS sensörünün yüzde 30 derecelik bir açı ile konumlandırıldığından emin ol.
Aracın CTS sensörünü değiştir Cts sensörüne giden kabloların tam olarak düzgün konumlandırıldığından emin ol .
Aracın Ateşleme sistemindeki Bobin nedir WR ? bobine mutlaka bir baktırt düzgün gibi gözükür ama Baktır.
Şimddiiiiiii
Aracın Oksijen sensörü (HASSA BİR KONU BUNUDA FREN BALATA TEMİZLİYİCİSİ İLE TEMİZLE) Bozulma riskini ben göze herzaman alarak temizliyorum . Ancak Bi voltajını mutlaka ölçtür. Bu en önemlisi.
Enjektörlerin konusuna gelince Würth falan attı isen BAZEN OLUYOR Debilerinde ve işemelerinde sorun çıkabilir. Bunları mutlaka kontrol ettir.
enjektörlere gelen sinyallerin nekadar doğru ?
ICV sorunun vardır ICV yi çıkarıp içini temizleyici ile temizlet mutlaka .
ICV ile kelebek vs vs hortumlarının doğru konumlandırıldığından hiç bir şekilde Kaçak olmadığından emin ol . Tek tek Bu aradaki Hortumları kontrol et çatlak varmı . Hava alıyorsa Zaten durum bunlardan ibaret olacaktır .
Gaz kelebeği ile ilgili bütün hortumlar Burası OPELİN can damarıdır.
Eveeetttttt:
Yakıt filtreni değiştirdinmi ?
Yakıt filitreni mutlaka değiştir .
5 ten 10 dan kaçmayın BEYLER.
Yakıt pompana mutlaka baktırt . Kütük içerisinde kAç bar benzin basıncı var ?
Regülatörünün Direkt geri dönüşüme herşeyi basmadığından emin ol .
Bunlar Bir sıra Nevron
Kolaylardan başlaman lazım !!!
Buji (doğrumu)
kablolar(atlama yapıyomu)
Bobinin (?)
Oksijen sensörün
Gaz kelebeğin
Cts
ICV
TPS
tek tek bakacaksın Yok öyle sorun çözülmedi Bunlara şunlara bakıldı olayları .
Vuruntu sensörün ve Devir sensörün ne alemde ?
TEK TEK BAKILACAK!!!!