Opel Astra H sabahları geç çalışıyor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Kaan.
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
En yukarıda p0325 kodunu yazarken anahtar ikazindan bahsetmişsin ona istinaden söyledim üstadım. 2 seçenek var ya immobilizer ki konuyla alakası yok diğeri de net krank sensörü. Benim eski corsa 70 le giderken yolda stop etti, kontak açmadı. El freni ile durdum, yol boştu, trafik sakindi Allah'tan. Bi sokağa kadar ittim. Anahtar işaretini yaktı söndürmedi. Ertesi gün sabahı Cihaza bağladım, tek arıza.. Krank mili..Ve inancın olsun 3 aylık parçaydı. Orjinal diye bana yan sanayi vermişler. Belki canıma mal olabilirdi.

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
çok geçmiş olsun abi yarın ilk işim o olacak ben bilgisayara bağladım vuruntu sensörü arızası yazıyordu ama deneyeceğim ve araba sente atlamadıysa şuan fazla yakıyor gibi motor tamirinden sonra normalde çeyrek depoda 100 120 km yol gösterirdi şehir içi yarım dopayla çeyrek işareti arasında benzin var 100 zorla yazıyor ve o arızay verdiğinde p0325 boğaz kelebeğine yağ giriyordu dedim yağ girdiği için dengesiz patlatma yaptı ondandır ama sabah ilk ve kesin işim krank sökmek olacak o arıza lambasını yaktı ve sabahına söndü arza
 
Enejktörleri söktüm ve ölçtüm önce 1 enjektör hiç değer vermiyordu diğer enjektör 15 ohm diğer iki enjektör ise 18 ohm değer veriyor du sonra elektrik vererek bütün enjektörleri tek tek sprey ile temizledik iki enjektör zor çalışıyordu ve püskürtme zayıftı spreyle uzun uğraşlar sonucu 4 üde aynı püskürtme yapıyor şuan ve şunu fark ettim mars yaparken üst üste 4 5 kere zorlayınca araba patlatma yapıyor çalışır gibi oluyor duruyor patlatma yapınca boğaz kelebeğinden yoğun duman geliyor
 
Enjektörler eşitse önceden söylediğim gibi benzin geri dönüş valfine de bak. Bahsettiğin kelebekten duman atabilir bir kaç patlamadan sonra. Patlamayı, kelebekten gelen dumanı bir kaç marşta çalıştığı için fakir karışımdan yapıyor olabilir. Geri dönüş valfi basıncı düşüyor. de buna yönel üstad. Youtubeden izle tarif edemiyorum şimdi. Arıza tespiti çok basit.

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Krank sensörünü söktüm voltmetre ile ölçtüm 2500 ohm gözüküyor ve elektrik verdim hani demiri çekermiş hiç bir şekilde tepki vermedi duman atmayıda lpgde çalıştırmaya çalışınca atıyor bunu anladım abi
 
Yarın yeni krank sensorü alıp deneyeceğim olmaz ise geri dönüş valfine bakacağım
 
Lpgnin enjektörlerini temizledin mi? LPG regülatörüne de bak. En son çare LPGyi iptal edip Bir hafta denemek. Motor yenilemissin sensörler temiz, soğutma iyi, yağlama iyi diyorsun. Valla nutkum tutuldu.

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
lpg körledim denedim regülatör iptal edildi yine çalışmadı tek çare krank sensörü gibi kaldı onuda değişeceğim artık bügün söktüm sensörde bir şişme deformasyon yok idi zaten çalışsa lpg kullanmayacaz
 
bügün söktüm kartel korumayı yağ kacağı sukacağı kalmamış hiç tertemiz maşallah
 
  • Beğen
Tepkiler: oknozyrt
Ne diyeyim kardeşim. Allah kaza bela vermesin, belki Rabbim seni bir musibetten uzak tutuyordur. İlk kez böyle karmaşık bir arıza duyuyorum. Umarım büyük bir sorun çıkmaz. Geri dönüş valfi ve krank mili sensöründe ısrarcıyım. Sadece sensörleri değil de soketleri de kontrol et. Çünkü mekanikte şikayetine sebep olacak başka arıza ihtimali kalmadı.

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst