Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
farlarda sararma felan yokta artık 12 yılın vermiş olduğu çok yakından farkedilebilen çok ince çizikler mevcut, birde camlarda çizikler var güneş altında veya gece far vurduğunda meydana çıkıyo bunlarada birşey yapabilirmiyiz berkay bey
farlarda sararma felan yokta artık 12 yılın vermiş olduğu çok yakından farkedilebilen çok ince çizikler mevcut, birde camlarda çizikler var güneş altında veya gece far vurduğunda meydana çıkıyo bunlarada birşey yapabilirmiyiz berkay bey
Anladım. Dediğim gibi hafif bir polisaj ile derin olmayan çizikleri giderebilirsiniz. 12 yıl gerçekten şaşırılacak derecede iyi bir süre. Genelde tüm markalarda en geç 5-6 sene içerisinde sararma başlıyor. Camlarınızdaki çizikler içinde tabi ki yapılabilecek şeyler var ancak o işlemler daha profesyonel uygulamalar gerektiriyor. Seryum Oksit içerikli uygun kimyasallar ve elyaf pedler ile yüksek devir ve baskı ile uygulama yapmak lazım. Ön camın tamamına uygulama yapmak en az 3-4 saat sürecektir. Bunun yanında cam yüzeyinin ısınmaması da gerekli. Oldukça hassas bir yapı.
Zımparalar ve gerekli miktarda kimyasallar için ortalama maliyet 25-30tl civarında olacaktır. Ancak işlemler için polisaj makinesi ve uygun pedler gerekli. Bunlar asıl maliyetli kısımlar.. Bunun yanında far temizliği için gerekli miktarda kimyasalları az miktarda bulmakta oldukça zor.