- Katılım
- 10 Tem 2025
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Merhaba forum sakinleri
Aranıza yeni katılmış bulunmaktayım
2 haftalık Opel Astra H 1.3CDTi Easytronic Classic Essentia kasa araca sahibim.Aracımı aldım 1 hafta boyunca hiçbir işlem yaptırmadan sorunsuz kullandım aracımı Double Teyp Xenon Far gibi işlemler için elektrikçiye bıraktım.Xenon farları taktı sürekli sol far hatası verdi götürdüm düzeltti.Sonra sinyal verdiğimde falan double teyp 1 sn lik kesintiler yaptı.Menzil göstergesi sapıttı menzil düşmesi gerekirken artıyor falan.Bugünde düz yolda giderken A6 vitestedeyken F arızası yaktı sağa çektim kontak aç kapa sağladım aracım çalıştı.Bu saydığım işlemler yapılmadan önce aracım tamamiyle hatasız tüm elektronik aksamları tıkır tıkır çalışıyordu.Ben bu double teypten şüphe duymaya başladım sanırım akü voltajı ve CAN-BUS ağı önemliymiş bu araçta sizce ne yapmalıyım ?
Aranıza yeni katılmış bulunmaktayım
2 haftalık Opel Astra H 1.3CDTi Easytronic Classic Essentia kasa araca sahibim.Aracımı aldım 1 hafta boyunca hiçbir işlem yaptırmadan sorunsuz kullandım aracımı Double Teyp Xenon Far gibi işlemler için elektrikçiye bıraktım.Xenon farları taktı sürekli sol far hatası verdi götürdüm düzeltti.Sonra sinyal verdiğimde falan double teyp 1 sn lik kesintiler yaptı.Menzil göstergesi sapıttı menzil düşmesi gerekirken artıyor falan.Bugünde düz yolda giderken A6 vitestedeyken F arızası yaktı sağa çektim kontak aç kapa sağladım aracım çalıştı.Bu saydığım işlemler yapılmadan önce aracım tamamiyle hatasız tüm elektronik aksamları tıkır tıkır çalışıyordu.Ben bu double teypten şüphe duymaya başladım sanırım akü voltajı ve CAN-BUS ağı önemliymiş bu araçta sizce ne yapmalıyım ?