Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
OPEL astra fav1/2/3 düğmesi geçiş yapmıo yardımmmm!!!
Aracınızı geri vitese aldığınızda arka park sensörleri otomatik olarak devreye giriyor, sensör devreye girdiğinde siz çalışmasını istemezseniz o tuşa bastığınızda arka park sensörü kapanacaktır.
Yani Cosmo araçlarda o tuş hem ön hem arka sensörünü kapatırken, sport araçlarda sadece arka sensörü kapatma işlevinde.
Kısacası o tuş için otomatik olarak devreye giren sensörü anlık olarak devre dışı bırakmaya yarıyor diyebiliriz. (Ön arka fark etmeden)