Opel Astra Comfort 16 Valf mı?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan yilmust
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Arkadaşlar, VW gibi bazı markalar için 16V yeni birşey olduğundan yazıyor olabilirler, Opel'de yıllardır var. :) Adamlar daha yeni kurtuldu 8V'lerden. :)


evet yeni kurtuldular ama şuan da 1.4 125 hp araç üretiyorlar:)) yakında passata bile bu motoru koyuyorlar vergisini sn düşün..
 
evet yeni kurtuldular ama şuan da 1.4 125 hp araç üretiyorlar:)) yakında passata bile bu motoru koyuyorlar vergisini sn düşün..

1.4 125hp olsa iyi.1.4 150hp ve 170hp de üretiyorlar.Ne de olsa turbo+supercharger...
 
1.4 125 vergi ve yakıt konusunda makul olanı diye onu söylemiştim yoksa 140 hp Golf kullandım motor mükemmel....
 
bizde 96 astra ecotec var. o bile 16VALVE, seninki kesin 16v dir. arkada yazıp yazmaması sorun değil. 8v olanlar yurt dışında satılıyor. eğer içim rahat etsin dersen motor kodunu yaz bakalım buradan... (örnek olarak benimki X16XEL ise 16v dir)
 
arkadaşlar gösterdiğiniz ilgi ve alakaya teşekkür ederim.Konuyu anlamış bulunuyorum....tşk.ederim.....


bizde 96 astra ecotec var. o bile 16VALVE, seninki kesin 16v dir. arkada yazıp yazmaması sorun değil. 8v olanlar yurt dışında satılıyor. eğer içim rahat etsin dersen motor kodunu yaz bakalım buradan... (örnek olarak benimki X16XEL ise 16v dir)

burak10 kardeş motor noyu soruyorsan;Z16XE yazıyor.... teşekkür ederim...
 
arkadaşlar gösterdiğiniz ilgi ve alakaya teşekkür ederim.Konuyu anlamış bulunuyorum....tşk.ederim.....




burak10 kardeş motor noyu soruyorsan;Z16XE yazıyor.... teşekkür ederim...

Z16XE ;

Motorun konumu :
Önde , ön aksların önünde transversal vectra B de 7 derece öne yatık Astra G de 7 derece 50 dakika öne yatık

Soğutma sistemi : kapalı devre su soğutmalı
Silindir sayısı : 4 silindir
Çap : 79 mm
Strok : 81,5 mm
Silindir hacmi : 1598 cc
Sıkıştırma oranı : 10,5 : 1
Krank ana yatak sayısı : 5
Silindir bloğu materyali : pik döküm demir
Silindir kapağı materyali : pik döküm alüminyum
Egzantrik mili(-leri) konumu : Silindir kapağında çift (DOHC)
Egzantrik tahriki : Dişli kayış
Supap sistemi : Hidrolik fincanlar
Supap düzeni : Silindir başına 2 emme 2 egzoz
Supap ayarı : otomatik olarak hidrolik.
Yakıt sistemi : Çok nokta sıralı benzin injeksiyonu (SFi)
Ateşleme sistemi : Elektronik ateşleme ,4 bujiye direk bağlantılı ateşleme bobini
Yakıt pompası : Depoda elektrikli
Emisyon kontrol sistemi : 3 yollu katalitik konvertör. 2 oksijen sensörü
Max güç çıkışı(kw/hp CEE @ 1/min) : 74/100 @ 6000
HP/litre oranı :
62,6
Kw/litre oranı :
46,3
Maksimum dönme momenti(tork) : 150Nm @ 3600devir/dakika
Nm cinsinden Tork/Lt oranı :
93,9
Ortalama piston hızı(m/s) : 16,3
Maksimum güç devrinde silindir basıncı(kPa) : 926,2
Maksimum Tork devrinde silindir basıncı(kPa) :
1180,1
Motor yağı kapasitesi :
3,25lt
Soğutma suyu kapasitesi :
6,9lt
Alternatör verileri : 14,2 V 994 W

not : alıntıdır...
 
burak10 kardeş tşk.ederim.yalnız senin araç no Z16XEL, benimki ise Z16XE fark (L) bu neyin farkı....kal sağlıcakla....
 
Son düzenleme:
burak10 kardeş tşk.ederim.yalnız senin araç no Z16XEL, benimki ise Z16XE fark (L) bu neyin farkı....kal sağlıcakla....

inan o L nin farkını bilmiyorum. ayrıca benimki Z değil, X16XEL... ben tşk ederim
 
Geri
Üst