Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hocam bu paraya astra k yada mokka vermezler. İnsignia hiç bulamazsınız maalesef. Temiz bir 1.6 cdti elite paket astra alırsınız ama. Ne yazıkki buna alışacağız araba almak gerçekten zorlaştı.
Benzinli insigniaları takip ediyorum. Ancak piyasa aşırı uçmuş durumda, değiştirme planlarımı ertelemeye başladım. ÖTV indirimi olursa piyasanın biraz gazı alınır diye düşünüyorum.
Araç fiyatları sürekli olarak artıyor, bu gidiş nereye kadar sürecek bilmiyorum ama hiç hoş bir durum değil. 5 ay önce 80 bine aldığım astraya malum sitede 110-120 bin lira isteyenler var. Eğer elde araç alabilecek kadar bir meblağ var ise beklemek daha çok zarar ettirecektir, çünkü yaza doğru fiyatlar daha da artar.