- Katılım
- 27 Haz 2007
- Mesajlar
- 47
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 38
geçin allahaşkına kış şartları muhabbetlerini..
motor güçsüzse büsürü alet edevatın arkaya gönderilmesi yerine önde derli toplu durmaları olan gücü daha iyi kullanmalarını ve daha az benzin sarfiyatı sağlar
motor daha güçlüyse arkadan itiş tercih edilir çünkü arabanın ön tekerlekleri hem yön vermekle hemde aracı hızlandırmakla başa çıkamaz.
ve arkadan itiş her zaman çok çok çok daha zevklidir.viraj performansın artar mesela.
opel mühendislerinin hala opc ler gibi gerçekten çok güçlü araçları önden çekişle ziyan ettiklerini merak ediyorum..
kendi arabamda bile arkadan itiş olsa müthiş bir eğlence olacağını düşünüyorum(düşünmeyi geç eminim)
motor güçsüzse büsürü alet edevatın arkaya gönderilmesi yerine önde derli toplu durmaları olan gücü daha iyi kullanmalarını ve daha az benzin sarfiyatı sağlar
motor daha güçlüyse arkadan itiş tercih edilir çünkü arabanın ön tekerlekleri hem yön vermekle hemde aracı hızlandırmakla başa çıkamaz.
ve arkadan itiş her zaman çok çok çok daha zevklidir.viraj performansın artar mesela.
opel mühendislerinin hala opc ler gibi gerçekten çok güçlü araçları önden çekişle ziyan ettiklerini merak ediyorum..
kendi arabamda bile arkadan itiş olsa müthiş bir eğlence olacağını düşünüyorum(düşünmeyi geç eminim)
Son düzenleme: