çok teşekkürler ALLAH cümlemize kazasız belasız sürüşler nasip etsin
evet togay kardeşim eylül ekim den beri araç bakırköy civarlarında yeni sahibinde ama hiç bi değişiklik yok
sağolasın emrecim bende senin lacivertin çufuna hastaydım sırf senin yüzünden taktırıcaktım bov, fena çufluyodu senin eski araç

senin opc yi daha görmek kısmet olmadı ama kazasız belasız kullan kardeşim opelin en güzel opc si sende