Ölümcül Çarpışmalar

albertxx

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
2,454
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
Siteyi ziyaret et
Ynt: Ölümcül Çarpışmalar

Bunlar zaten araçlar için değil. Tır dorselerini test etmişler. Son 2 yanılmıyorsam kalmış. Gerisi geçmiş. Kalanlar cidden kötü duruma sokuyor aracı.
 

sallierim

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
4,513
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
Siteyi ziyaret et
Ynt: Ölümcül Çarpışmalar

Jlozde link' Alıntı:
Bu "Insurance Institute for Highway Safety" testleri Euro Ncap'den daha başarılı bence.
Euroncap amerikan çarpışma testlerinin yanında test bile değil.adamlar gerçekten olabilecek kazaları doğru analizlerle yansıtıyor
 

Tolga KARACA

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
9,709
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Ynt: Ölümcül Çarpışmalar

Esasen her daim güvenliği ön planda tutarak gerekirse kullanılmış ama daha güvenli otomobiller almaya çalışmak gerek.



O değil de heryerde de kendi sıfatımı görmek kendimi "çok yüzlü" hissettiriyor  011zaa
 

REC1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
2,822
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
Ynt: Ölümcül Çarpışmalar

Kamyonların ve TIRların arka kısmı için belli bir düzenleme var aslında. Bu konuda dünyada oluşturulmuş bir standart var ve birçok üretici bunu dikkate alıyor. Ama geri kalan merdiven altı üreticiler için ne vicdani ne de  yasal bir denetim yok maalesef.

Bu arada ilk görüntüdeki aracın bu kadar çok hasar almasının temel sebebi de: dorsenin arkasındaki demirin, tamponun altındaki darbe emici demir ile örtüşmemesi aslında. Aynı araç, aynı hızda düz duvara çarpsa kesinlikle bu kadar hasar almaz.
 

Tolga KARACA

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
9,709
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Ynt: Ölümcül Çarpışmalar

Kendi kendime konuşuyorum!

REC link' Alıntı:
Kamyonların ve TIRların arka kısmı için belli bir düzenleme var aslında. Bu konuda dünyada oluşturulmuş bir standart var ve birçok üretici bunu dikkate alıyor. Ama geri kalan merdiven altı üreticiler için ne vicdani ne de  yasal bir denetim yok maalesef.

Bu arada ilk görüntüdeki aracın bu kadar çok hasar almasının temel sebebi de: dorsenin arkasındaki demirin, tamponun altındaki darbe emici demir ile örtüşmemesi aslında. Aynı araç, aynı hızda düz duvara çarpsa kesinlikle bu kadar hasar almaz.
 

kontplus1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
140
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
109
Siteyi ziyaret et
Ynt: Ölümcül Çarpışmalar

Özellikle tam cepheden çarpamnın dışında yanal çarpışmalar dikkat edilirse çok daha fazla hasar veriyor özellikle sürücü ve yolcuların yaşamları sona erecek kadar çok.
 
Üst