- Katılım
- 2 Kas 2012
- Mesajlar
- 1,453
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 36
- Yaş
- 45
Ynt: Odak Dynamics Buluşması (Fotoğraf Başlığı)
güzel bir gün olmuş okkk
güzel bir gün olmuş okkk
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
emrenin araci. ( spitemre )Emrah64 link' Alıntı:34YB3690 plakalı arac sahibi aranıyor![]()
tesekkur ederim abiBÜLENT link' Alıntı:emrenin araci. ( spitemre )
orhanates link' Alıntı:Buluşma gerçekten çok güzeldi herkese teşekkürler.
Dikkat basık araç içerir (şahinci tayfa greatt)
[img=800x533]http://i.hizliresim.com/27aVbA.jpg[/img]
Bir jant bir arabaya bu kadar yakışır ;D
[img=400x600]http://i.hizliresim.com/1PEl8B.jpg[/img]
[img=800x533]http://i.hizliresim.com/aqYZJ7.jpg[/img]
denız o motorun uzerıne sağlam 2 kışı bınınce makına kendıne geldı ondan sonra ben 2,5 saatlık yola gıttım makaına ıyıcene açıldı yuku yıyınce 005hihihsallierim link' Alıntı:motorun son fotosu olmuş![]()
Hahaaa sinan allah kaza bela vermesin motorun cok şık.CALİBRA BG link' Alıntı:denız o motorun uzerıne sağlam 2 kışı bınınce makına kendıne geldı ondan sonra ben 2,5 saatlık yola gıttım makaına ıyıcene açıldı yuku yıyınce 005hihih