Neki bu?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Flea_
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
B2'ler Z16XE değil mi ? :)

C1 ile Z16 bloğuna geçildi. B2de de X16XEL kullanıldı.

edit : bazı modellerde elektronik gaz kelebek-pedal sistemi var, o motorların Z16 olup olmadığına dair bir fikrim yok, çeliştim :D
 
Son düzenleme:
Benim bildiğim 2000-2001 vectra b'ler z16xe ama konuyu salça etmeyelim :) kolay gelsin..
 
Forumlarda dolaşarak genel başlıklar altında yapılan yorumlar neticesinde buldum, sente atlama yüzünden yapıyor demedim, keşke sente olsa :)

Olsaydi anlaminda dedim zaten :)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Benim bildiğim 2000-2001 vectra b'ler z16xe ama konuyu salça etmeyelim :) kolay gelsin..

Buji yağ antifiriz manifold egr kelebek temizliği gibi basit bakımları kendimiz yaptığımızdan X16XEL olduğundan kesinlikle eminiz, en azından bizim motor X16XEL ve telli gaz pedalı var. Bazı araçlarda elektronik gaz pedalı var, o motorlar Z16 olabilir, ancak bizimki X :)
 
hava hortumlarını kontrol et görünmeyen yerlerde yırtık patlak olabir
 
Öncelikle Arıza koduna bakın,sonra yanlış hava alıp almadığı, manifolt dahil.
Bujiler söküp bakın durumu çok şeyi anlatır,motor sıcaklık sensoru değerlerine bakın,birde ısınınca kamşaft ve krank mili.kolay gelsin
 
Öncelikle Arıza koduna bakın,sonra yanlış hava alıp almadığı, manifolt dahil.
Bujiler söküp bakın durumu çok şeyi anlatır,motor sıcaklık sensoru değerlerine bakın,birde ısınınca kamşaft ve krank mili.kolay gelsin

Arıza kodu yok selim abi, arıza tamamen mekanik görünüyor. Motor böyle isteksiz çalışıyor gibi bir engel var gibi sanki. Krank veya Eksantrik millerinde mi sorun olabilir yoksa sensör mü kastettiniz tam anlayamadım.
 
Mert,mutlaka bujileri sök bak canım,olmadı buji resmini buraya ekle,o çok şeyi anlatır,artı benim demem o ki ısınınca krank deviri veya kamşaft sorun çıkarıyor olabilir.eğer motorda mekanik sorun kamşaftda vs sorun olsa soğuk iken neden yapsın? yani diyorsun motor soğuk iken normal çalışıyor.
 
Mert,mutlaka bujileri sök bak canım,olmadı buji resmini buraya ekle,o çok şeyi anlatır,artı benim demem o ki ısınınca krank deviri veya kamşaft sorun çıkarıyor olabilir.eğer motorda mekanik sorun kamşaftda vs sorun olsa soğuk iken neden yapsın? yani diyorsun motor soğuk iken normal çalışıyor.

Abi arkadaşın arabaya bujiler takılalı 3-4bin km anca oldu, ancak sanki baca kurumu gibi simsiyahtı dün gece baktığımızda. Benim tahmini 45bin kmlik bujilerimde sadece zamana bağlı oluşan paslanmalar vardı kurum yoktu, bujileri yazmayı unuttum az önce.
 
Mert kardeşim şikayetlerin aynı bendeki gibi. Yaptırdık aracımızı sorun elektrik tesisatında çıktı. Bilgin olsun. Linkdeki konuyu açmıştım bir gözat istersen hatta sen fiyat falanda sormuşsun. İnşallah çok daha basit bir şeydir sendeki arıza. http://www.opelim.net/forums/teknik-servis/98973-avans-vuruntu.html
 
Geri
Üst