Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ben artık öyle düşünmüyorum valla..
Benim kuzen var Almanya'da,Kadett GSI için debimetre istedim
burda 220euro olan bir debimetre orda ne kadar olsa iyi?
ben dedimki 50 taş çatlasın 100 euro olsun ama fiyat öyle çıkmadı!!
400 euro yanlış okumadınız 400 euro!!!
birde bi kıyakları var unutmadan,eskisini verirseniz ( napacaklarsa ) 250 eurocukmuş
ulen Kadett'in en babası orda 1000 eurodan fazla etmezki
Valla bence seninki extreme bi örnek oldu.Benim aslında anlatmak istediğim burada paran olsa da alamıyosun, çok paran olması lazım. Mesela Steinmetz ön karlık orada 220 €, burada boya+işçilik istersen 400€ üzerinde, istemezsen 320€ civarı. Dbilas'ın veya Mantzel'in parçalarını ara ki bulasın burada...Internet sitesinde dbilas'ın sadece emme manifoldu 900€ görünüyo, gidip elden alırsan Sinan'ın yaptığı gibi anında o fiyattan 20% discount... Yani kısaca düşünsene bi arabanı steinmetz'in official mağazasının önüne çektiğini, paran varsa yediğin önünde yemediğin arkanda.Parça arayayım da bulamayayım derdi yok en azından.
Valla bence seninki extreme bi örnek oldu.Benim aslında anlatmak istediğim burada paran olsa da alamıyosun, çok paran olması lazım. Mesela Steinmetz ön karlık orada 220 €, burada boya+işçilik istersen 400€ üzerinde, istemezsen 320€ civarı. Dbilas'ın veya Mantzel'in parçalarını ara ki bulasın burada...Internet sitesinde dbilas'ın sadece emme manifoldu 900€ görünüyo, gidip elden alırsan Sinan'ın yaptığı gibi anında o fiyattan 20% discount... Yani kısaca düşünsene bi arabanı steinmetz'in official mağazasının önüne çektiğini, paran varsa yediğin önünde yemediğin arkanda.Parça arayayım da bulamayayım derdi yok en azından.
o yönden haklisiniz, bende cog seyi ya 2ci el veya direk fabrika satis`dan aldim.
irmscher parcalarini direk stuttgarta (720km) gidip fabrikasindan aldim.
mesela tek irmscher spor direksiyon normal fiyati 450€ ben 99€ degistirmesinle ödedim vs vs...
EDS gitmeye düsüniyom o bana yakin ordan phase 1 motora takdirmak icin belki...
so long
not. tsk arkadaslar hosunuza gitdi diye slm`lar murat