Benimde 1.4 a/s malesef rolantide titreme oluyor, aralıklarla, aslında diğer araçlarda hiç rastlamadığım (1.2 otomatikler dahil) sinir bozucu bir durum, servislerden defalarca normal yanıtını aldıgım için, artık kafaya pek takmıyorum.
Bende bir de benzin aldıktan sonra, ilk gazlamada bi kesinti yaşıyor, ve sarsılma oluyor, o da anlam veremiyorum
Bir gün çalıştırıyorum, gaz tepkileri mükemmel, abi sür nereye istersen götürürüm seni diyor. Ertesi gün, ya abi bugün yapma gözünü seveyim, hiç halim yok diyor. Biraz karakter sahibi bizim araçlar