motor öldü....

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ggne
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Sandık motor yada pertten çıkma temiz faturalı bir motor seçeneğini değerlendirmek daha mantıklı.
 
çok geçmiş olsun. hiç mi anlamış yada gözü hararet ibresine çarpmamış. motor bitinceye kadar çekişten düşer yada ne bilim tekleme yapar silindirlere su girince falan.
 
Valla ben bu olayı hiç anlamıyorum. Arkadaşınız aracı emanet almış tüm çeremesinide çekmesi lazım hiç yan sanayi kullanmayın. Siz bu insana güvenip arabanızı vermişsiniz. Bence hiç yan sanayi kullanmayın orijinali neyse onu taktırsın.
emanet alanın 6.500 lira parası olsa zaten bence iyi kotu bi araba alırdı. elbette yardım edecektir oda ama sen yaptın sen öde demeyide ben kendime yakıstıramazdım acıkcası. hiçte yapmadım boyle bişeyi.
 
valla usta bence arkadsında olsa bu 6500tl az bı para degıl onun vermesı lazım hepsını veremese bıle elındekı tum ımkanları zorlayıp verebıldıgını vermesı lazım ne demek motor bıtırdı şaka gibi ya.. hıc mı araba kullanmayı bılmıyomus hıc mı ıbrelere bakmamıs hıc mı anlamamıs...... bence 6500 tl ye yaptır parasınıda al bu kadar basıt...
 
Her zaman olduğu gibi servis rakamı abartmış.
İyi bir özel servis bul, iyi bir usta bul, farklı yerlere tekrar sor.
2001 Astra'mın motorunu yaptırmıştım bir zamanlar(2005 de), verilen ilk fiyat 3500 tl idi. Biraz içine girince, iyi bir usta ile 1750 tl ye halletmiştim. Her şeyin full orjinal olmasına gerek yok. Kimi parçaların yan sanayisini, kimisinin de çıkmasını alıyorsun(kimi parçanın da mutlaka orijinalinin kullanılması gerekiyor). Tabii bu "kimi" kısmını iyi bir ustanın belirlemesi gerekiyor.
Seninki ile tam örtüşmeyebilir ama birkaç örnek vereyim: sıfır çıkma krank bulmuştum(kontrol edildi), sübap takımını ve yanlış hatırlamıyorsam segmanları yerli kullanmıştık. Usta anlatmıştı; bu yerli sübaplar orijinalinden daha iyi, zaten ihraç amaçlı üretiliyor bunlar diye.
Daha hatırlamadığım bir kaç şey. Dedim ya en önemlisi iyi ve dürüst bir usta. Eğrisini-doğrusunu-toleransını-gereklisini-gereksizini hakkı ile anlatacak bir usta.
Çıkma faktörünü hiç yabana atma derim. Her şeyin çıkması ve üstelik de çok az kullanılmış çıkması var. Bunların teminini ise ancak ustalar yapabiliyor. Daha doğrusu iş görecek olanını, para verilebilecek olanını, hayat emanet edilebilecek olanını, gidip, seçip alıyor ustalar. Yeter ki işten anlasın ve niyeti iyi olsun.
Her şeyi tam takım orijinali ile yaptırayım dersen; bir araba parasına çıkar bilmiş ol.
Nasıl ki; 35000 tl verdiğimiz araçlarımızı en küçük parçasına kadar söküp bu şekilde satabilsek 70000 tl'ye satabiliriz. Eskiyen bir motoru, en ufak detayını dahi orijinali ile karşılayıp yenilemek de bunun gibidir.
Geçmiş olsun, Allah işini rast getirsin.
 
Son düzenleme:
cevaplarınız için teşekkürler arkadaşımdan para alamam kardeşim gibidir ben trabzonda yaşamadığım için farklı ustalara bakmam mümkün değil zaten bulsamda araba çalışmıyor tekrar çektirmem gerekiyor 3750 liraya yansanayi + orjinal yapacaklar...
 
Her zaman olduğu gibi servis rakamı abartmış.
İyi bir özel servis bul, iyi bir usta bul, farklı yerlere tekrar sor.
2001 Astra'mın motorunu yaptırmıştım bir zamanlar(2005 de), verilen ilk fiyat 3500 tl idi. Biraz içine girince, iyi bir usta ile 1750 tl ye halletmiştim. Her şeyin full orjinal olmasına gerek yok. Kimi parçaların yan sanayisini, kimisinin de çıkmasını alıyorsun(kimi parçanın da mutlaka orijinalinin kullanılması gerekiyor). Tabii bu "kimi" kısmını iyi bir ustanın belirlemesi gerekiyor.
Seninki ile tam örtüşmeyebilir ama birkaç örnek vereyim: sıfır çıkma krank bulmuştum(kontrol edildi), sübap takımını ve yanlış hatırlamıyorsam segmanları yerli kullanmıştık. Usta anlatmıştı; bu yerli sübaplar orijinalinden daha iyi, zaten ihraç amaçlı üretiliyor bunlar diye.
Daha hatırlamadığım bir kaç şey. Dedim ya en önemlisi iyi ve dürüst bir usta. Eğrisini-doğrusunu-toleransını-gereklisini-gereksizini hakkı ile anlatacak bir usta.
Çıkma faktörünü hiç yabana atma derim. Her şeyin çıkması ve üstelik de çok az kullanılmış çıkması var. Bunların teminini ise ancak ustalar yapabiliyor. Daha doğrusu iş görecek olanını, para verilebilecek olanını, hayat emanet edilebilecek olanını, gidip, seçip alıyor ustalar. Yeter ki işten anlasın ve niyeti iyi olsun.
Her şeyi tam takım orijinali ile yaptırayım dersen; bir araba parasına çıkar bilmiş ol.
Nasıl ki; 35000 tl verdiğimiz araçlarımızı en küçük parçasına kadar söküp bu şekilde satabilsek 70000 tl'ye satabiliriz. Eskiyen bir motoru, en ufak detayını dahi orijinali ile karşılayıp yenilemek de bunun gibidir.
Geçmiş olsun, Allah işini rast getirsin.
bencede servisin verdigi rakamlar cok abartı yani
 
iyi rarafından bakın, 100 bin km. rahat rahat binersiniz..
 
bu arabada hararet lambasi yokmuydu bende de 2005 astra cdti var bu gun yola cikacam arabanin orjinal teyibini cikarmistim baska bi teyip takmistim kotrktugum icin geri orjinal teyipi geri taktim harareti gostermiyo orjinal teyibi olmadigi icin
 
Geri
Üst