motor kısmındaki kavrulmuş elekrik tesisati

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan pınpın
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
eyvallah kardeşim sağolasın yardımlarına ihtiyacım olacak hatta bi sorum var bu elektrik tesisatının soket yerleri yokmu acaba soketlerden çıkarıp dışarıda srsak motor üzerinde çok zor oluyo .bir saat uğraştım birer buçuk metrelik üç tane kaployu anca sardım hepsi iç içe girdiği içi insanın belini çok yoruyo sürekli motor üzerine eğilmiş vaziyette çalışıldığı için


Zaten tesisatı komple sökmelisin.Beyinden başlayıp takip ederek tüm soketleri sök ( mutlaka etiketlendirme yaparak sök ).Tesisatı komple sök ve göreceksin ki daha rahat olacak.
 
Zaten tesisatı komple sökmelisin.Beyinden başlayıp takip ederek tüm soketleri sök ( mutlaka etiketlendirme yaparak sök ).Tesisatı komple sök ve göreceksin ki daha rahat olacak.

evet haklısın muammer beyin fatosundan sonra nihayet söktüm şimdi izole etmeye başladım ama etiketlemedim olacak gibi olmazsa sizden yardım alırım artık:sulanma: bu motorun üzerinde kalan kısım hiç çıkmıyormu motor üzerindemi yapılması lazım
 
Sırf bu yüzden bu arabadan soğulur. Allah aşkına başka araçlarda böyle bir durum varmı. Bunda neden var? araç sürekli hararetli bir şekilde geziyor, helede yazın klimayı açınca 130 lara dayanıyor, araç şişiyor gitmez oluyor, bu sıcaklığa motor dayanmıyor, tesisat neyapsın. Bazı ustalar halaa der opel harareti sever diye. Bu ne mantık? anlayana helal olsun...
 
yaparkende resimler çekip eklerseniz ,herkez faydalanır...
 
Kesinlikle resimleri bekliyorum. Her opelcinin başına gelebilecek bir durum. Kolay gelsin
 
Sırf bu yüzden bu arabadan soğulur. Allah aşkına başka araçlarda böyle bir durum varmı. Bunda neden var? araç sürekli hararetli bir şekilde geziyor, helede yazın klimayı açınca 130 lara dayanıyor, araç şişiyor gitmez oluyor, bu sıcaklığa motor dayanmıyor, tesisat neyapsın. Bazı ustalar halaa der opel harareti sever diye. Bu ne mantık? anlayana helal olsun...

valla arkaadaşım yapan bunu öle yapmış ama hiçbir araçda bence opelle kıyaslanmaz araç yüksek ısıda çalışıyor ama sizin dediğiniz kadar değil 130 harert ne demek ya contayı yakarsınız sizin araçda bi sorun var bence çünkü bu araçlar 99 da fan açıyor 130 lara gelmesi imkansız hararet o kadar yükselince aracın şişmesi normal her araç şişer sizz yinede 80 lerde fan açsın soğotsun derseniz .bu konuyla ilgili resimli anlatımlarla sitede çalışma yapan arkadaşlar var. ekstradan düşük ısılarda devreye giren müşür alıp radyötöre yapıştırılıp bağlantıları yapılıp kullanılabiliyor.
 
Son düzenleme:
arkadaşlaaaar resimleri yükleyemiyoruuum
 
Geri
Üst