- Katılım
- 29 Eyl 2006
- Mesajlar
- 6,698
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 37
sen ustaya götür arkdasım
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Termostadı yerinden çıkardıktan sonra temizle, sonra sağlam olup olmadığını kontrol et. Normalde kapalı durumdadır. Eğer kapalı durumda ise, termostadın alt kısmında 1-2 cm.lik silindir şeklinde bakır bir uç vardır. Ufak bir kapta su kaynat, daha sonra bu ucu suya deydir. Biraz bekle, termostad açarsa sağlamdır, açmaz ise bozuktur. Sonuca göre hareket edersin.kendim kapatabilirmiyim![]()
savas bey arkadası yanlıs yönlendırıyorsunuzz. termostat acmaza zaten arac hararet yapacak deyım yerındeyse "keske acmasada hararet yapsa". arkadas hararet kalkmıyor dıyor ama trafıkte kalkıyormus buda demek oluyorkı termostat acık. termostatın acık oldugunu anlamak ıcın sökmek ve soguk suya koyup kısa bı sure beklemek yeterlıTermostadı yerinden çıkardıktan sonra temizle, sonra sağlam olup olmadığını kontrol et. Normalde kapalı durumdadır. Eğer kapalı durumda ise, termostadın alt kısmında 1-2 cm.lik silindir şeklinde bakır bir uç vardır. Ufak bir kapta su kaynat, daha sonra bu ucu suya deydir. Biraz bekle, termostad açarsa sağlamdır, açmaz ise bozuktur. Sonuca göre hareket edersin.
Termostat üzerinde biriken kir, zamanla oluşan kireç tabakası termostadın sağlıklı çalışmasını etkiler. Tam açılma veya tam kapanma yapmaz. Benin ifademe dikkat ederseniz arkadaşa termostat kontrolunun nasıl yapılacağı ile ilgili. Arkadaşın termostadı büyük ihtimalle bu testi geçemeyecek. Arkadaşın termostadı büyük bir ihtimalle arızalı. Bence değişmesi lazım. Bir miktar aralık kalarak arıza yapan termostat neticesinde özellikle soğuk havalarda hararet ibresi kalkmaz, rölantide beklerken hararet ibresi bir miktar kalkar araç hareket edince de düşer. Termostat kapalı kalırsa araç her zaman için hararete maruz kalır. ( Daha dün akşam başıma geldi ) Bunun sonucunda en zayıf bulduğu yerden su atmaya başlayacaktır. Su eksildiği için de fan devreye girmeyecektir. Açık kalması kapalı kalmasından daha iyidir. Araba yeteri kadar ısınamadığı için yakıtı bir miktar artacak buna karşılık conta yakmaktan kurtulacaktır.savas bey arkadası yanlıs yönlendırıyorsunuzz. termostat acmaza zaten arac hararet yapacak deyım yerındeyse "keske acmasada hararet yapsa". arkadas hararet kalkmıyor dıyor ama trafıkte kalkıyormus buda demek oluyorkı termostat acık. termostatın acık oldugunu anlamak ıcın sökmek ve soguk suya koyup kısa bı sure beklemek yeterlı
açmazsa bozuktur demıssınde zaten acık. ayrıca kapalı kalınca hararet yapacagının farkındayım ama sen ne demek ıstedıgımı anlamadın galıbaTermostat üzerinde biriken kir, zamanla oluşan kireç tabakası termostadın sağlıklı çalışmasını etkiler. Tam açılma veya tam kapanma yapmaz. Benin ifademe dikkat ederseniz arkadaşa termostat kontrolunun nasıl yapılacağı ile ilgili. Arkadaşın termostadı büyük ihtimalle bu testi geçemeyecek. Arkadaşın termostadı büyük bir ihtimalle arızalı. Bence değişmesi lazım. Bir miktar aralık kalarak arıza yapan termostat neticesinde özellikle soğuk havalarda hararet ibresi kalkmaz, rölantide beklerken hararet ibresi bir miktar kalkar araç hareket edince de düşer. Termostat kapalı kalırsa araç her zaman için hararete maruz kalır. ( Daha dün akşam başıma geldi ) Bunun sonucunda en zayıf bulduğu yerden su atmaya başlayacaktır. Su eksildiği için de fan devreye girmeyecektir. Açık kalması kapalı kalmasından daha iyidir. Araba yeteri kadar ısınamadığı için yakıtı bir miktar artacak buna karşılık conta yakmaktan kurtulacaktır.
Arkadaşın bu sorusuna cevaptı.kendim kapatabilirmiyim![]()