arkadaşalar bugün vizeye sokarken arabayı,amcamın bi arkadaşına verdik arabayı...yoldaken tak tuk sesler gelmiş arabadan,her nese arabayı sokuyor vizeye...tabi torpille.filmli egsozlu bi şekilde geçiyor araba ama ağır kusurlar çıkıo arabada.işte egsoz bağlantısı kopuk(motor düştüğünden dolayı)bide şasi numarası eksik veya yanlış die.sonra amcamın arkadaşı veriyo arabayı babama.tabi hala daha tak tuk sesler gelio ve 2.viteste yavaş yavaş getiriyor arabayı.babam da biraz yürütüyor arabayı sonra dumanlar çıkıyo falan su akıtıyo araba bırakıyo yolda.çekici geliyo sanayiye götürüyoz sonra.işte nolmuş.motor düşmüş.motor kapakları kırılmış.motoru tutan takozlar kırılmış falan filan.biz şüphelendik tabi amcamın arkadaşı yaptı die işte altını yere sürttü diye hatta vizede egsoz bağlantısı kopuk diyince.işte altını baya boydan boya yere sürtmüş diye düşündük ama usta uzun zamandan beri böyle bişi olduğunu söledi yani zamanla kırılımış o takozlar.öyle böyle derken usta takozları çıkardı.oraya buraya sorduk parçayı sipariş verilmesi gerekiyomuş.135 milyon dedi usta.toplam radyotör borusula birlikte işçilik falan 200 milyon tutar dedi.nasıl böyle bişi oluyo ben anlamadım.usta sert kaklışlarda olur bu dedi bende dedim çok sık patinajla kalkmam ama dedim yüksek devirde kullanırım bazen dedim.evet ondan olabilir dedi...benim anlamadığım konu nasıl bu kadar dayanıksız olabiliyo bu takozlar.gerçekten yüksek devirde kullanıldığı içinmi veya sert kaklışlarda kullanıldığ içinmi?