- Konuyu Başlatan
- #21
- Katılım
- 6 Kas 2012
- Mesajlar
- 111
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 45
eyvallah kardesım fark ettıgım bı durum da su hava fıltresı sabıt degıl tutuculardan bırı kırılmıs ve 2000 devırden sonra bagırıyor motor.sesın hava fıltresının oradan geldıgı barız anlasılıyor sormak ıstedıgım bu tutucular kırılınca vgeya hava kutusu sabıt olmayınca sesı ve performansı etkılıyormuŞimdi motor ilk çalışmada dizel gibi çalışması normaldir 10-20 saniye sonra bu ses kesilir yağ basınıcı iticilere gelince,Ama sonradan devamli yapıyorsa bir iki tanesi buna kulbütör kapağı açılarak hangisi sert hareket ediyor bakılır ve değiştirilir,komple değişmeye gerek yok,sırf ses yapanlar değiştirlir buda tanesi herhalde 16tl gibi civarı olması gerek