motor bagırıyormu yoksa

Yağa bir bak bakalım... benim aklıma bir yağ birde eksoz geliyor. Eksoz olayını da şöyle bir denen... aracı çalıştır eksozu kapa bir yerden delik yada kaçak varsa zaten belli edecektir kendini.
 
Diesel gibi çalışması hidrolik sübap iticilerinden kaynaklı motor soğuk iken o sesin gelmesi normal ama bir dakika içinde kesilmesi gerek. ya yağın kalın ya yağın eskik yada yağ pompası tam basmıyor..
motorun sesli olmasına gelince ben duymuyorum sen söylüyorsun ben tahmin ediyorum yanlış anlama hani sesi olsa tamam deriz bence manifolt akla geliyor birde egzoz
 
banada egzozcum katalizör boş dedi.servise gittim bi sıkıntı yok dedi. alla alla
 
100den itibaren bir çok araçdan motor sesi fazlasıyla gelir.Bu sorun kanımca otomobillere 6.vitesinde ilavesiyle çözülecektir.5 e atıyorsun 100 de ondan sonrası yok bas babam bas haliyle motor transa geçiyor. olsun 6 ileri f28 şanzuman atacan 130 da 6 ya o zaman bakalım motor sesi ne kadar var?O nedenle çok fazla canınızı sıkmayın paranızı boşa harcamayın ne yaparsak yapalım o sesi tam olarak kesemeyiz.
 
Benimde aracımın motor sesi yüksek kabine çok fazla ses geliyo, dünya para verdik yalıtım çok kötü motor seside yüksek biraz
 
aracımtrıger kopardıktan sonra subaplar komple degıstı ancak bu dızel sesı kesılmedı.bugun bıraz karıstrdımve hava fıltresının alt kazanında bulunan lastıklere gecen kazana sabıt tutuculardan bırı kırık bu sesın horhor çalışmasını etkılermı benım sorunum hava fıltreı dıye dusunuyorum bırde motoru bıraz dınledıgımde bazan yag kapagının oralardan tıktıktık sesı gelıyor bu herzaman olmuyor sankı devır yukselıp alçalıyormus gıbı acaba yağ pompası basmıyor veya otomatık lıft ısını tam yapmıyormu
 
hidrolik sübap iticilerden geliyordur. kapak açılıp tek tek hangisi sert tepki veriyor bakmak gerek,sert tepki veren değişecek
 
hidrolik sübap iticilerden geliyordur. kapak açılıp tek tek hangisi sert tepki veriyor bakmak gerek,sert tepki veren değişecek[/QUOTE bu durumun sesden baska bana eksı bı durumu olurmu ve fıyatı hakkında bı fıkır varmı
 
Şimdi motor ilk çalışmada dizel gibi çalışması normaldir 10-20 saniye sonra bu ses kesilir yağ basınıcı iticilere gelince,Ama sonradan devamli yapıyorsa bir iki tanesi buna kulbütör kapağı açılarak hangisi sert hareket ediyor bakılır ve değiştirilir,komple değişmeye gerek yok,sırf ses yapanlar değiştirlir buda tanesi herhalde 16tl gibi civarı olması gerek
 
Geri
Üst