• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Michelin Primacy 3 aldım

Tolga KARACA

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
9,709
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Arkadaşlar 36.000km dir kullanmakta olduğum Goodyear Efficient Grip lerin iç taraflarında çatlaklar olması ve yalpa sesi yapması nedeniyle Michelin Primacy 3 lerle yeniledim.


Lastikler henüz takılmadı takıldıktan sonra görüşlerimi yazacağım, lastikler Michelin lerden beklenildiği üzere kulanıcıları tarafından konforlu kullanım özellikleriyle çok beğeniliyor ki benim de ihtiyacım olan eski lastiklerimi konforlu lastiklerle yenilemekti; çok daha iddialı sürüş özellikleri sergileyen modeller de vardı ama zaten berbat olan 3. sınıf körfez yollarında sertliğe ve yol sesine tahammülüm yok.


Lastiklerin tanesini 430 liraya aldım, 215/50/17 91W, ödemesi kafama estikçe  :D
 
Ynt: Michelin Primacy 3 aldım

Hayırlı olsun dostum yeni lastiklerin. :)
 
Ynt: Michelin Primacy 3 aldım

Hayırlı olsun kendisinikanıtlamış bir marka fiyat bilgim yok ama fiyat çok gibi
 
Ynt: Michelin Primacy 3 aldım

eketen link' Alıntı:
Hayırlı olsun dostum yeni lastiklerin. :)

Sağol kardeşim  greatt
 
Ynt: Michelin Primacy 3 aldım

REİS38 link' Alıntı:
Hayırlı olsun kendisinikanıtlamış bir marka fiyat bilgim yok ama fiyat çok gibi

Teşekür ederim, bu ebatlarda fiyatlar Çin mallarında 160-180 arası, yerli Petlas 200-230 arası, ünlü markalar 280-600 arası değişiyor.

Michelin için 2-3 siteden baktım genelde 440-480 arasıydılar, bu ortalamalardan sonra 430 lira fiyat alınca açıkcası çok da fazla araştırmadım tanıdık yerden alıyorum - açık hesap..
 
Ynt: Michelin Primacy 3 aldım

güle güle kullan, continantal sportcontact5 alsaydın keşke avrupada baya ses getirdi.
 
Ynt: Michelin Primacy 3 aldım

Hayırlı olsun....

            Güle güle eskitin.....
 
Ynt: Michelin Primacy 3 aldım

ulas79 link' Alıntı:
güle güle kullan, continantal sportcontact5 alsaydın keşke avrupada baya ses getirdi.

Sağol Ulaş da lastik satan bayi tanıdığımdı, Michelin - Lassa ve Bridgestone satıyor Conti yok bu aldıklarımı da işlerin durumuna göre taksit taksit öderim  :)

Continental ler iyi ama kolay sertleştiğinden ve gürültülü olduğundan bahsediliyor, yenilenen serileri varsa da haberim yok.
 
Ynt: Michelin Primacy 3 aldım

Tolga KARACA link' Alıntı:
Teşekür ederim, bu ebatlarda fiyatlar Çin mallarında 160-180 arası, yerli Petlas 200-230 arası, ünlü markalar 280-600 arası değişiyor.

Michelin için 2-3 siteden baktım genelde 440-480 arasıydılar, bu ortalamalardan sonra 430 lira fiyat alınca açıkcası çok da fazla araştırmadım tanıdık yerden alıyorum - açık hesap..

Tekrar hayırlı olsun dediğim gibi fiyatlarını pek bilmiyordum
 
Ynt: Michelin Primacy 3 aldım

Tolga KARACA link' Alıntı:
Sağol Ulaş da lastik satan bayi tanıdığımdı, Michelin - Lassa ve Bridgestone satıyor Conti yok bu aldıklarımı da işlerin durumuna göre taksit taksit öderim  :)

Continental ler iyi ama kolay sertleştiğinden ve gürültülü olduğundan bahsediliyor, yenilenen serileri varsa da haberim yok.
valla benim araçta fabrika çıkışı sportcontac3 var yumuşak hamurlu ses yok yol tutuşu mükemmel sertleşme olayı hiç olmadı ki neredeyse 26bin km yol yaptım
 
Geri
Üst