Merak ettim..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan arifba
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

arifba

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
1,527
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
internette dolaşırken nissan 200sx lere hayran kaldım ama hepsinin km si 190.000 -200.000
soru:1) bir arabanın ömrü kaç km dir..
soru:2)motor sıfırlanma işlemi nasıldır. sıfırlanınca bi 200.000 daha yapılırmı..maliyet?
soru:3)araba komple boyaya girerse maliyet ne olur??
şimdiden teşekkürler...
 
200 sx o spor olan dimi, büyük hacimli olan tahmin ettiğimse güzel araba aslında,çok yok galiba piyasada.....

1)Arabadan arabaya değişir benim bildiğim.Opel olsun bmw olsun 600-800 bin arası gider demişti servis kullanıma bağlı olarak.
2)tam bilemiyorum,hiç yaptırmadım
3)O da boyacıdan boyacıya değişir.Ayrıca değiştirmek istediğin parçalara göre değişir.Yenileniyo yani araba tabiki arabanın model cinside önemli mesela şahin-doğan 1-1,5 milyara kral gibi çıkarırsın diğerlerini sen düşün....

 
bır motorun ömru ılk gunkı olması ıcın bı takım piston, gömlek, sekman, sıbop.+lastıgı+gayt bı takım alt ust conta + yag pompası kayıslar bilyalar su pompası bunlar kesın degısmesı gerekenler fıyatı ıse kendın tahmın edersın galıba lıste ortada +-3000 ytl cıkar
 
:D :D :D sen 200 sx i boşver sana calibrayı vereyim
 
bulaşma Arif böyle arabalara , bildik çok satılan bi araba bak arkadan itişli bir model düşün yapacağın harcamaya emeğe deysin. ne bileyim Bmw mesela .
 
mtnplus' Alıntı:
bulaşma Arif böyle arabalara , bildik çok satılan bi araba bak arkadan itişli bir model düşün yapacağın harcamaya emeğe deysin. ne bileyim Bmw mesela .
Ama 200sx de alınır be canavar gibi araba.
 
200sx lerde arkadan itişli değilmi yaw.Bence güzel araba ama japon ve parça ateş pahası.1.8 turbo 150 lik birde 2.0 turbo modelleri olması lazım 200 sx lerin.Bildiğim bi gerçek çok güzel yanlıyor.
 
.
 
ALBATROS_09' Alıntı:
200 sx o spor olan dimi, büyük hacimli olan tahmin ettiğimse güzel araba aslında,çok yok galiba piyasada.....
evet 1.8t standart 200hp
astrammm' Alıntı:
bır motorun ömru ılk gunkı olması ıcın bı takım piston, gömlek, sekman, sıbop.+lastıgı+gayt bı takım alt ust conta + yag pompası kayıslar bilyalar su pompası bunlar kesın degısmesı gerekenler fıyatı ıse kendın tahmın edersın galıba lıste ortada +-3000 ytl cıkar
çok para ya..
torsion' Alıntı:
:D :D :D sen 200 sx i boşver sana calibrayı vereyim
calibrada 10 numara ama biraz soğudum sanki...:confused:
mtnplus' Alıntı:
bulaşma Arif böyle arabalara , bildik çok satılan bi araba bak arkadan itişli bir model düşün yapacağın harcamaya emeğe deysin. ne bileyim Bmw mesela .
ama metin abi çok güzel ya
RespecT' Alıntı:
200sx lerde arkadan itişli değilmi yaw.Bence güzel araba ama japon ve parça ateş pahası.1.8 turbo 150 lik birde 2.0 turbo modelleri olması lazım 200 sx lerin.Bildiğim bi gerçek çok güzel yanlıyor.
evet arkadan itişli genelde bide 1.8t 200hp diyorlar.ama :confused:yanlış mı acaba..
 
Geri
Üst