• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

mazot donmasına karşı yaptırdığım uygulama

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ozgun88
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ozgun88

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
2,948
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
arkadaşlar bu başlıkta ( http://www.opelsizasla.com/forum/index.php?topic=10024.0 ) yaşadığım sıkıntıyı sizlerle paylaşmıştım bu başlıkta da ( http://www.opelsizasla.com/forum/index.php?topic=9941.0 ) garajı izocam ile kaplamayı paylaşmıştım.

bilhassa dün -25 olan sıcaklıkta yoksa soğuklukta mı demeliydim :) dün 1-1.5 saat uğrastan sonra çalıştırmayı başarmıştım ve gece son kez 23.30 da aracı çalıştırıp gelmiştim 5dk lığına ama gelin görün ki bu sabah eşimi kursa götürcem çalışmadı araç  madd eşimi taksiyle gönderebildim ve yine akü marş basmamaya başladı.akücü üstamı çağırdım takviye için ama araç yine çalışmayınca aracı iterek garajdan çıkarıp tüple hürmüz misali ısıyı direkt filitreye değilde yere verip vuran ısı ile ısıttık ve araç çalıştı 15dk kadar çalıştırdım gezdim geldim erzurum'a gitmek için üstümü değişeyim dedim 5dk eve uğradım geldim ki yine çalışmadı deliye döndüm  battle_Teroriste altına gazete yakıp tuttum bunu yaparken sabah -17'ydi :( bi yandan ben bu hale düşecek ne yaptım düşüncesi bi yandan da nasıl donar kızgınlığı vardı ve çalıştırır çalıştırmaz soluğu erzurum'da aldım ve gelelim en eğlenceli kısmına yaptığımız işlemi fotolar ile anlatayım :)

ARABIMIZDA MAZOT FİLTRESİNİN YERİ (bence çok mantıksız bi yer) SAğ ARKA TEKERLEğİN HEMEN ֖N֜

[img=800x600]http://img199.imageshack.us/img199/7081/eflc.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

[img=800x600]http://img51.imageshack.us/img51/6163/2v8g.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

MOTORA FİLTREDEN MAZOT G֖T֜REN AKSAM

[img=800x600]http://img9.imageshack.us/img9/8281/fq4p.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

Videosu: astra j mazot filtresi ( sağ arka tekerlek yanı ) ile motor arasındaki aktarım yolu

YOğURTLAşMIş MAZOT FİLTREM (Horasan - ERZ 90km olmasına ve filitremizin elektirikli ısıtma sistemi olmasına rağmen çözülmemiş mazotum - neden yoğurt dediklerini daha iyi anladım :) )

[img=800x600]http://img855.imageshack.us/img855/3615/cbeg.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

[img=800x600]http://img843.imageshack.us/img843/752/w5de.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

[img=800x600]http://img35.imageshack.us/img35/9320/1ill.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

MAZOT FİLTREMİZİN PLASTİK KAPAğI

[img=800x600]http://img822.imageshack.us/img822/5667/8xza.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

SOLDAKİ YENİ FİLTREM BOSCH MARKA (60TL)

[img=800x600]http://img546.imageshack.us/img546/5654/uio5.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

YENİ FİLTRE YERİNE TAKILDIKTAN SONRA

[img=800x600]http://img716.imageshack.us/img716/1133/z95e.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

GELELİM YAPILAN UYGULAMAYA

1.SOBALARIN ETRAFINA KONAN YANMAZ TABAKA ALINDI (13TL)

[img=800x600]http://img138.imageshack.us/img138/1102/3i53.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

2. 1 x 1,20 İZOCAM ALINDI (5TL) ( Buna ek olarak 15 kadar civata ve 1 tane izocam el kaşındıracağı için buna önlem olarak eldiven 2TL )

[img=800x600]http://img23.imageshack.us/img23/4279/rgoh.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

VE UYGULAMAYA BAşLIYORUZ

Aracın motor kısmına mazot aktaran kısmından mazot filresine kadar (videoda çektiğim kısım ve buna ek olarak deponun filtreye yakın olan kısmınıda içine alacak şekilde ) bol bol izocam ile doldurularak üzerine 1. malzeme ölçülerek kesilip montelendi)

[img=800x600]http://img707.imageshack.us/img707/4835/oy0d.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

[img=800x600]http://img824.imageshack.us/img824/3673/3ai5.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

[img=800x600]http://img198.imageshack.us/img198/7474/wofb.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

[img=800x600]http://img819.imageshack.us/img819/4331/1l99.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

[img=800x600]http://img13.imageshack.us/img13/8466/yym8.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

[img=800x600]http://img268.imageshack.us/img268/9602/9jf8.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

[img=800x600]http://img23.imageshack.us/img23/6215/fsnq.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

[img=800x600]http://img822.imageshack.us/img822/5038/v3k5.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

[img=800x600]http://img15.imageshack.us/img15/8194/r8ht.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

[img=800x600]http://img198.imageshack.us/img198/3434/3xra.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

yapılan uygulama bu şekilde. Bunun dışıında yaptıklarım :

1. W֜RTH marka enjektör temzileyicili mazot katkısı koyuldu
2. akaryakıt istasyonumu bilhassa kış ayları için tavsiye üzerine PO  ile değiştirdim.
3. garantiden akümü değiştirdim :)

[img=800x600]http://img849.imageshack.us/img849/4307/o91p.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

Zaman ne gösterecek bakalım.

Burdan emeği geçen İsa Ustama ve abilerine teşekkürü bir borç bilirim :) İnşallah Allah emeklerimizi boşa çıkarmaz (amin)
 
Ynt: mazot donmasına karşı yaptırdığım uygulama

bazı fotolarda büyüklük problemi oldu düzeltebilirseniz sevinirim adminlerim :)
 
Ynt: mazot donmasına karşı yaptırdığım uygulama

ozgun88 link' Alıntı:
bazı fotolarda büyüklük problemi oldu düzeltebilirseniz sevinirim adminlerim :)

Halledildi.  greatt
 
Ynt: mazot donmasına karşı yaptırdığım uygulama

MeRt link' Alıntı:
Halledildi.  greatt

thnxx hızır gibisiniz :)
 
Ynt: mazot donmasına karşı yaptırdığım uygulama

Harika olmuş kardeşim ve bu detaylı paylaşım için benden sana +3 teşekkür. ((:

Allah arabanı sıcak eylesin bundan sonra. ((:
 
Ynt: mazot donmasına karşı yaptırdığım uygulama

Hayırlı olsun, çok temiz bir çalışma olmuş. Allah utandırmasın.

O dükkanı hatırlıyorum, geçen sene arkadaşımın Megane I aracının tüm ağır bakımlarını yaptırmıştım orada. Bu arada İsa'yı neden çekmedin? Bir de onu çekseydin ya  :)
 
Ynt: mazot donmasına karşı yaptırdığım uygulama

ozgun88 link' Alıntı:
thnxx hızır gibisiniz :)

Rica ederim.  :)
 
Ynt: mazot donmasına karşı yaptırdığım uygulama

Hayırlı olsun. İnşallah işinize bolca yarar. Peki tekrar mazot filtresi değişmesi gerekince bu uygulama sil baştan mı yapılacak?
 
Ynt: mazot donmasına karşı yaptırdığım uygulama

GNSpower link' Alıntı:
Harika olmuş kardeşim ve bu detaylı paylaşım için benden sana +3 teşekkür. ((:

Allah arabanı sıcak eylesin bundan sonra. ((:

aminnnn... teşekkürler için de çok teşekkür ederim doğan abi benden de sana gelsin :)
 
Ynt: mazot donmasına karşı yaptırdığım uygulama

REC link' Alıntı:
Hayırlı olsun, çok temiz bir çalışma olmuş. Allah utandırmasın.

O dükkanı hatırlıyorum, geçen sene arkadaşımın Megane I aracının tüm ağır bakımlarını yaptırmıştım orada. Bu arada İsa'yı neden çekmedin? Bir de onu çekseydin ya  :)

Allah razı olsun kardeşim aminnn...

yan duran 14. fotoda var :) recai seni özlemiştir dur çekeyim dedim iş yaparken poz verdi :)
 
Geri
Üst