map sensörü

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kursat1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
motoru zorlamanın bir mantığı yok bence enjektörlerin durumundan şüphe ediyorsanız söküp bakın gerekirse basit bir işlemle temizleyin ardından yakıt filitresini yenileyin ancak enjektörü tıkalı ise 180 km yapmanız mümkün değil siz öncelikle rolantide araç tekliyor diyorsunuz bunu halletmelisiniz üst devirlerde de bu kararsızlık devam eder tat vermez ...
 
motoru zorlamanın bir mantığı yok bence enjektörlerin durumundan şüphe ediyorsanız söküp bakın gerekirse basit bir işlemle temizleyin ardından yakıt filitresini yenileyin ancak enjektörü tıkalı ise 180 km yapmanız mümkün değil siz öncelikle rolantide araç tekliyor diyorsunuz bunu halletmelisiniz üst devirlerde de bu kararsızlık devam eder tat vermez ...

walla o kadar işlem yapınca piskopata bağlıyo insan...
1-aracım sarsıntılı çaşışıyor.. rolantide bile
2- 1500 devirde 1./2. viteste yayık gibi sallıyor.. ya hızlanacam....ya gazdan ayağımı kesecem...
3- araç 130 dan sonra bağırıyor..
 
birde kompresyon testi yapın o zaman silindir contalarıda kompresyonu düşürebilir
 
bujilerin yuvasına peyderpey barometre takılır ve marş yapılır bu şekilde her bir pistonun kompresyonu bar olarak ölçülür ortalama olarak astra 1.6 larda 9 bar dan yukarı değerlerde olması normali 10.5 -11 bar atmosferık motorda en azından benim aracta durum bu 9 ve aşağısı rektefelık yag yakıyor demek... segman veya subap kaçağı...
 
Geri
Üst