- Katılım
- 19 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,203
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Bu durumda bizim arabaya 80 numara yağ koydular...TUTELA ZC 80/S markası bu.Ben tekrar değiştirecem bu yağı.
paniğe gerek yok sen önce konulan yağın internet sitesinden araştır önce yağın özelliği neymiş, nerelerde kullanılıyormuş.
araba benim dedim ep 80 ne devam ve yıllardır aynı yağı kullanırım bmw de dahil olmak üzere şimdi tekrar gsi geçiş yapacağım kısmet olursa bir kaç gün sonra ilk işim periyodik bakımları ile birlikte şanzumana ep 80 koymak bu arada ep 80x çıkmış bulabilirseniz kesinlikle tereddüt etmeyin çok daha iyi içerisinde extra bir madde daha varmış sakın aklınız karışmasın arkadaşlarımız saolsun araştırmalarını yapmış test etmiş bende aynı şekilde tereddüt etmeyin haa sen bu yağı nasıl öğrendin derseniz autodata programı biliyorsunuzdur orda bu yağı vermiş ayrıyeten bir yağcı abimizin yağ katoloğundada castrol ep 80 verilmiş ordan