öncelikle silindir kapağınızın farklı bi işlemden geçmesi gerekiyor süpaplar daha iyileştirilecek ısıya daha dayanıklı hale gelecek tıtanıum olabilir olmasada olur fakat uzun ömürlü olması açısından,
pıstonlar turbo pıstonları ile değişecek yada sizdeki mevcut pıstonlara tornada işlem yapılacak
emme manıfoldunda tadılat gerekli
elektrik tesisatına ufak çaplı bi tadılat,
eksoz manıfoldunda güzel bi işlemin ardından silindir kapak contalsı metal olacak
daha sonra turbo monte edilerek eksoz çıkışı tadılata uğrayacak ve eksoz borularından susturuculara kadar
ardından enjektörler yakıt pompası bujiler de güçlendirildimi sıra şanzumana geliyor getrag şart zira diğer seriler bu seriliğe dayanamayabilirler ve diferansiele kilit monte edilecek ardındanda en zayıf noktası olan tekerlek bijonları çok sağlam bi metal bijon saplamaları ile değişecek ve olmaZSA olmazı frenler takviyelenecek KISACA ANLATTIM DAH ÇOK ŞEY VAR DA YEMEDE YANINDA YAT SONRASI

)) fenaa drif aracı olacaktır...
yada bi c20let koyup devam edeceksiniz...