manifold catlamıs

geçmiş olsun... birkaç yere daha sormakta fayda var bence...
 
döküm kaynağı zordur ama çok istemiş bencede araştır
 
200 liraya çıkma manifold alırsın çok istemiş. çıkma manifold fiyatlarına bak istersen onlar daha uygun olabilr
 
ben 200 e x20xev ecoteğe headers taktırdım alt flanş delik yerleri denk gelmmedi ilerde boruları uzatacağımdan kaynattırdım flanşı
 
Son düzenleme:
c20xev die motor yok sanırım x20xev var ecotech. x20xev ye sen x20xev headersi mi taktın yoksa flanşla c20xe headersı mi taktırdın? çünkü x20xev headersı çok nadir bulunuyor bende ondan arıyorumda bana yardımcı olabilirsin belki diye soruyorum.
 
arkadaslar bu catlak olayı yakıtı arttırırmı acaba sankı biraz artıs var gibi ama tamda emin degilim... catlak üst kısımda bence kaynakcı rahatca kaynatabilir.contasıda kacırmıyor.eger yakıt artmassa oldugu gibi kullanırım.arkadaslar yogun ilginize tesekkur ederim....
 
Kardes duramadim yaziyorum git bu kaynak malzemesi satan bir yere anlat durumu manifolt kaynatacagini soyle kaliteli o dokume uygun bir elektrod al ve git normal bir demir kaynakcisina kutup basliklarini cikar su elektrodla sunu kaynat de elinden kaynak gelen kisi yapar sadece kaynaktan once araci calistir biraz manifolt isinsin kaynak biter bitmez yine calistir manifoltla kaynayan yer ayni isiya ulassin ve ayni anda sogusun o birgun tozda bekletecek kaynakciyada soyle ucak manifoltu falan deyil de fazla kesmis 200 lirayi hak edecek ya belli bir tozda yatiracakmis .. calistir evine git o manifolt onun bir gun bekleyecegi islemi o mesafede isinan manifolt kendisi yapar kolay gelsin zor bisey deyil alti ustu manifolt ..
 
alt tarafı en fazla 2 elektrot yakıp kaynatacaklar nekadar para istiyolar buralarda olsanız sertifikalı kaynakçı arkadaşlarım var maliyeti 1 yada iki elektrot olacak iyice araştır derim
 
barboros kardes yardımların icin tesekkur ederim.en kısa zamanda aynen anlattıgın gibi yaptıracagım sonucu sizlerle paylasırım.
 
benim dikkatiim çeken başka bişey var manifolt durup dururken neden çatlasınki? bi sefer serviste görmüştüm aşırı ısıdan çatlamıştı ama o ısı bazı contalarınıda yakmış contalardan akan su yağla karışmış silinidr kapadğını pas içinde bırakmış.. motoru tamamen parçalayıp yeniliyorlardı... kısacası manifolttan daha önemli olan nedeni aylar sonra eline almadan motoru iyice bi göster ustana..
 
Geri
Üst