Mahkeme

ekselans0001

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
783
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
bencede yaa uğrasmak gerekiyo ama sonucu olumlu da olabilir olumsuzda çunki burası türkiye
 

ORDUdrift

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
1,299
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
kolay gelsin sana hiç pardon filmini izledin mi mahkkemeden once onu izlemelisin bence
 

!!w@rning!!

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar fikirleriniz bekliyorum...aşağıdaki yazdıklarım aynen mail olarak opel türkiyeye gönderildi fakat onlardan cevap alamadım...


ağustos 2006 da uzun araştırmalar sonucu birkaç marka içerisinden çok beğenerek opel astra 1.3 cdti enjoy modelini aldık.kullanmaya başladıktan 2 ay civarı sonra araçta kontağı çevirince çalışmama, motorun hiç bir şekilde devreye sokulamaması gibi bi sorunla karşılaştım.opel assistance ı aradım, bir teknisyen akü kutup başını söküp takarsanız düzeleceğini söyledi, uyguladım ve araç çalıştı.peşinden aynı gün kocaeli opel servisine götürdüm(arabayı aldığım yer).burada arabada bir sorun gözükmediğini söylediler.araç anlık olarak anahtarı tanımamıştır dediler ve program atarak geri gönderdiler.ardından 10 gün içersinde aynı arıza tekrarladı ve artı olarak farlar yandığında kornanın basmaması gibi bir sorun daha ortaya çıktı.servise götürdüm ve servis CIM arızası olduğunu söyledi ve bu parçayı garanti kapsamı içerisinde yaklaşık 20 gün sonra değiştirdi ve birdaha böyle bir arıza olmaması gerektiği servis tarafından söylendi.bu değişimden sonra 15 gün boyunca aracı sorunsuz olarak kullandım.fakat araç tekrar aynı arızayı yaptı(kontak açılınca motordan tık yok, ayrıca araç bilgi ekranında f çıkıyor ve arıza lambası yanıyor, yakıt seviyesi 0 gösteriyor).tekrar servise gittim bu sefer kaput altı elektronik kontrol ünitesinde arıza var motor beyni sinyal almıyor dediler ve parça sipariş edeceklerini, beni daha sonra arayacaklarını söylediler.yaklaşık 20 gün sonra aradılar ve parçayı değiştirdiler.bu değişimden sonra artık biz %99.9 eminiz aracınız bundan sonra aynı arızayı vermeyecek dediler.bendan sonraki 10 gün boyunca aracımızı sorunsuz kullandık ve 03.02.2007 c.tesi günü aracım yine aynı arızayı verdi.servise götürdüm.bu sefer aracın GID kısmında arıza olduğunu ve 05.02.2007 arayacaklarını söylediler fakat yine ben aramak ve zorunda kaldım.büyük bir ihtimalle bu sefer bu parçayı değiştirecekler ve arızanın %99.9 giderildiğini söyleyecekler, bu sefer de aracım düzelmezse mahkemeye mi gitmeliyim??

cevaplarınız bnm için çok önemli...
 

LND

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
8,672
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
sonundaki mahkemeye mi gitmeliyim bence olmamış ''bana ne konuda yardımcı olacaksınız yoksa mahkemeye vermeye karar verdim'' gibi bi teklif götür daha iyi olur gibime geliyor
 

!!w@rning!!

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
zaten o kısmı buraya geçerken öyle yazdım.sonunda aslen 'bana bu konuda nasıl yardımcı olabilirsiniz?' yazıyordu...
 

LND

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
8,672
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
o zaman sorun yok ingilizceye cevirip opelin fabrikaya gönder birde:D
 

yusuf

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ağu 2006
Mesajlar
178
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
valla hiç durma bence ver opeli mahkemeye mahkeme sonucu lehine olursa sorun yok aleyhine olsa bile kaybedeceğin bişey yok bence
 

!!w@rning!!

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar böyle birşey olamaz servis müdürüyle konuştum az önce telefonda yurtdışıyla konuşmuş orası enjeksiyon bilmemnesinde sorun olabileceğini söylemiş, parça sipariş edeceklermiş miş miş miş!delirecem araba almadım dert aldım ben...
 

irfan_1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
635
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
61
Siteyi ziyaret et
!!w@rning!!' Alıntı:
zaten o kısmı buraya geçerken öyle yazdım.sonunda aslen 'bana bu konuda nasıl yardımcı olabilirsiniz?' yazıyordu...
servisde arızlarından dolayı belge aldıysan ve düzelmediyse ver mahkemeye ne ugraşacan onlar senin peşinde koşsun..eger bu işleri sözle yaptıysan o zaman sana kolay gelsin..servise her girmenizde şikayetinizle ilgili yapılan işlemler karşılıgında belge alın ki elinizde delil olsun onlar ugraşsın mahkeme kapılarında..Belgesiz işlem yaptırmayın..
 

!!w@rning!!

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
belgelerim mevcut+aracın çalışmadığına dair fotoğraflar ve video görüntüleri de mevcut...3. kez parça değişimini bekleyecem tahminimce yiine bi gelişme olmayacak o zman hukuki işlemleri başlatıcam...
 
Üst