Ahanda benim başıma benzer bir olay gelmişti, dur kalklarda çıt çıt bir ses geliyordu. önceleri arkamdan geliyor dibiydi ama usta aracın dışında ben içinde rampa bir yerde denedik. Usta önce önden geldiğini, sonra da aks başından geldiğini söyledi. Araç sadece kalkışlarda salınınca o ses geliyordu. Bir vida gevşemiş, sıkılınca ses gitmişti. Sessiz bir yerde ustanızı sesin geldği ortamda dinletin. Geçmiş olsun.