LPG-Subap Yağlama

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan rayukan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

rayukan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar,
LPG taktırırken subap yağlama da taktılar. Yağlama ayarıyla sonradan oynandı ama çünkü başta yağ azalırken artık azalmıyor eksilmiyor hiç. 5 saniyede 1 damla görecek şekilde vanadan ayarlasam uygun olur mu?
 
Merhaba arkadaşlar,
LPG taktırırken subap yağlama da taktılar. Yağlama ayarıyla sonradan oynandı ama çünkü başta yağ azalırken artık azalmıyor eksilmiyor hiç. 5 saniyede 1 damla görecek şekilde vanadan ayarlasam uygun olur mu?

Hiç oynama takan yere götür baksınlar. Gerek yok.
 
benim 307'dede var :D çelik subaplı arabaya takmışlar . iyice şeyini çıkarttılar işin. bence en gereksiz lpg parçası :D
 
Ya birde hani hep söylüyorlar ya LPG araca zarar vermez. İyi de zarar vermez de bu yağlama niye? Demek ki aracın canına okuyor ki yağlama yada başka sistemler kullanılmak isteniyor. :) Yalan dolan işler aldı başını gitti yeminle.
 
internette 5 sn de 1 damla görecek şekilde ayarlayın diyordu. Şehir dışında olduğum için ustama gidemiyorum. Telefonla ulaşma imkanım oldu. 30 sn de 1 damla görecek şekilde ayarla dedi usta. İlginize teşekkürler arkadaşlar
 
Ya birde hani hep söylüyorlar ya LPG araca zarar vermez. İyi de zarar vermez de bu yağlama niye? Demek ki aracın canına okuyor ki yağlama yada başka sistemler kullanılmak isteniyor. :) Yalan dolan işler aldı başını gitti yeminle.

lpg araca zarar vermiyor. bu yağlama ballama ticaret zekası ürün.
aslen olay euro 5 normlarında motorlara geçince oldu. magnezyum alaşımlı subap kullanılmaya başlayınca bizim muhteşem ustalar afr ayarını tutturamayınca araba ya zenginde çalıştı ya da fakirde çalıştı subapları mahvetti. bu subap yağlama olayıda subapları soğutma amacıyla kullanılsın diye düşünüldü. prins iyi yapıyor bu işi ama gerisi hikaye. benim arabanın yağı yarıda kalmış. gittim mazot aldım tamamladım maaşallah hiç eksilmiyor :D
 


lpg araca zarar vermiyor. bu yağlama ballama ticaret zekası ürün.
aslen olay euro 5 normlarında motorlara geçince oldu. magnezyum alaşımlı subap kullanılmaya başlayınca bizim muhteşem ustalar afr ayarını tutturamayınca araba ya zenginde çalıştı ya da fakirde çalıştı subapları mahvetti. bu subap yağlama olayıda subapları soğutma amacıyla kullanılsın diye düşünüldü. prins iyi yapıyor bu işi ama gerisi hikaye. benim arabanın yağı yarıda kalmış. gittim mazot aldım tamamladım maaşallah hiç eksilmiyor :D

Fatih bir şey söyleyeyim. Bu LPG uyuz oldum kadar başka bir şeye uyuz olmadım. Bu yüzden inşallah araba alacağım zamana geldiğimde ince eleyip sık dokuyup maddi durumlara göre sırf LPG olmazın diye dizel alacağım inan o kadar gaza geldim :D (bak yine gaz kelimesi çıktı ağzımdan :D ) o kadar kanıma işlemiş bu gaz olayı hehe
 
Fatih bir şey söyleyeyim. Bu LPG uyuz oldum kadar başka bir şeye uyuz olmadım. Bu yüzden inşallah araba alacağım zamana geldiğimde ince eleyip sık dokuyup maddi durumlara göre sırf LPG olmazın diye dizel alacağım inan o kadar gaza geldim :D (bak yine gaz kelimesi çıktı ağzımdan :D ) o kadar kanıma işlemiş bu gaz olayı hehe

dizel araba güzel. ama ondada turbo risk enjektörü risk. focus 1.6 dizel kullanıyorum almadan önce turbo kontrolü ve enjektör kontrolü yaptırdım. Allaha şükür sorun yok ama olmayacak anlamına gelmiyor...
 
Ben toplamda 100000km civarında lpg kullandım hiç bir sorun yaşamadım. Usta, işçilik çok önemli bu işte kesinlikle.
 
Egr bulunan araçlarda yağlama kiti tercih etmeyin. Yanık kalıntıları yağ ile balçıklaşır ve ilk birikim yeri manifolt ve egr dir. Bence lpg de marka farkı yaratma dışında hiç bir yararı olmayan bir aksesuar. Desenizki km yi uzatıyor motor ömrüne faydası var anlarım. Ama bu gün bir egr en ucuz 300 lira ve yağda öyle ucuz bir malzeme değil bittikçe koyucan.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst