LPG li opellerde BUJİ seçimi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan enginnnnn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

enginnnnn

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Arkadaşlar 1998 vectra 2.0 CD aracım var.
Buji seçiminde tereddütüm var. LPG takılırken orjinal bujiler yerini tek tırnak bujiler takıldı. Daha sonra LPG markasının müşteri memnuniyet biriminden bazı sorunlar için görüştüğümde (opel araçlarında) orjinal bujilerin takılması gerektiğini söylediler.Ancak LPG takan birçok yer ve özel servislerdeki ustalar tek tırnak tavsiye ediyor. Ben de arada kaldım LPG li araç sahipleri kullanılan bujileri söylerse özellikle orjinal çift tırnak buji kullanan varmı varsa sıkıntı oluyormu. Deneyimlerinizi ve düşüncelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.
 
sıkıntı oluyor
orjınal bujılerı takacaksınız..
 
ben çift tırnak gm buji kullanıyorum;herhangi bir sıkıntı yok...
 
zaten cıft tırnaklı degılmı
daha yenı taktırdım orjınal
 
arkadaşlar orjinal bujileri çift tırnak fakat lpg takılırken bujiler değiştirildi ve tek tırnak takıldı. bana lpg de çift tırnak sorun çıkartıyo dediler o nedenle konuyu açtım. lpg li aracında orjinal çift tırnak kullananlar sorun yaşıyormu öğrenmek istedim.
 
ben yaklaşık 15-20 gün önce çift tırnak GM buji taktırdım serviste şu ana kadar bi sorun yaşamadım...
 
bende orjınal cıft tırnak var bır sorunum yok yakısındanda menmunum
 
1 yıldır LPG ile hep orjinal buji kullandım. En son 5 ay önce yine çift tırnak ama Bosch'mu GM'mi hatırlayamadım bujileri değiştirdim.
Bir sorun yok.
Ateşleme ve yakıt normal gibi...
 
Geri
Üst