- Konuyu Başlatan
- #31
ıste bu dızele karsı on yargı sen bın bı corsa cdtı motorlu araca ya hıcte traktor gıbı sesı yok hatta motor ısındıgında ses gledıgını bıle hıssetmıyosunuz nerdeyse.
bakım pahalı demıssınız neyı pahalı bakımın bakımını duzenlı yaptırın aynı para hıcte pahalı degıl yok turbo bozulur dıyosanız hıc te bozulmuyor maşallahı var yanı bozulsa bıle 400 tl sen bı benznlı motorda arıza versın gene aynı parayı odersın..
devır gormuyo demıssın yoo cokta guzel goruyor 5000 devırı senın aracında o devırı goruyodur yada max. 6000 devırı bence hıc bı farkı yok cunku 3500 den sonra bı ıse yaramıyor sadece benzınlı aracında egsoz varsa o zaman oter sadece o kadar
sen hıc dızel araca bınmedıb turbonun tadını almadın heralde arac turboya bı gecsın o zaman bınermısn benzınlı araca bakalım bızım sırkette 2.0 motor bı 407 bıde passat vardı pug benzınlı passat dızeldı passat kalkarken turboda kafa sallıyodu pug a bınmek bıle ıstemıyodum
on yargılı olmayın gercekte
n bı defa bın dızel araca kullan hem gıdısı hem yakıtı guzel...
Kullandım 3 yıl skoda fabia aracımız vardı ekonomik olarak harika çekişide güzeldi, ama yapamadık , aslında önyargı değil ailemizin büyüklerinde hem amerikan clasikler var , onlarla büyüdüm dizel sanki otomobile ait değilmiş gibi geliyor.