• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Lpg fazla tüketim sorunu

LPG ipi sapı belli olmaz olmuyor da bir bakıyorsun kokluyor birde bakıyorsun içiyor. İpsiz sapsız bir yakıt işte fazla kafaya takmaya gerek yok salla gitsin ;) hava şartları da değiştiğinde anında değerleri de değişiyor.
 
arkadaslar bende 2008 astra h easytronık var 50 tl lpg ıle 190 km yol yapıyorum ş.içi landı kıt var sımıt depo var 40lt bu sızce nasıl bı deger
 
Geri
Üst