lastik tamir spreyleri

L_D_K

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
107
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
çok kullanışlı

ben iki kez kullandım, yarılma dışında normal lastik patlamalarında çok başarılı. tüpün içerisindeki basınç bir lastiği şişiriyor zaten ayrıca hava basmaya gerek yok. bir ayrıntı, lastik tamircisinin dediğine göre kullandıktan sonra ilk fırsatta lastiği tamir ettirip içinden bu malzemeyi temizletmek lastik ömrü açısından faydalıymış.
 

hazanh

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
815
Tepki puanı
1
Puanları
18
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
geçen yıl aldığımız orjinal fabrikadan lpg li dacia logan mcv den bir adet kauçuk malzeme dolu tüp ve bu tüpün takılabileceği kompresör çıktı.. stepne yoktu.. ve bir kaç lastikte denedik ve başarılıydı.
 

uguryilmaz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ara 2010
Mesajlar
88
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
iki kütü alip arabaya koycam stepneyi de çikarcam. o koca lastigi bagajda gördükçe içim sıkılıyor
 

44kartal

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
202
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Siteyi ziyaret et
ben teknik konulardan çok anlamam ama
bana göre yine de riskli geliyor
"yarılma dışında faydalı oluyor" deniliyor ancak
sadece cisim batması gibi durumlarda zaten
mini pompalar da iş görüyor, en azından en yakın lastikçiye kadar götürecek derecede işini görüyor.
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,525
Tepki puanı
259
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Ben lastikcilerin "kullandıktan sonra ilk fırsatta lastiği tamir ettirip içinden bu malzemeyi temizletmek lastik ömrü açısından faydalıymış." bu tür açıklamalarına katılmıyorum. Nedenine gelince; duyduğum kadarıyla yeni model bazı lüks araçlarda artık stepne kullanılmıyormuş, onun yerine bagaja bir tane tamir köpüğü koyuyorlarmış, bu malzeme lastiğe zararlı olsa neden kullansınlar ki? Ayrıca bir dergide okumuştum, bu malzeme kullanıldıktan sonra uzun süre etkisini koruyormuş o nedenle ufak tefek deliklerde (çivi girip çıkması gibi) işe yaramaya devam ediyormuş. Bizim çok bilmiş, işinin erbabı olan alim lastikcilerimiz gene yapacaklarını yapmışlar :(.
 

maliyeci

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
569
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Bu arada sprey lastiği idareten şişiriyor diye duydum yani jant üzerinden kaldıracak kadar doğrumudur? yoksa lastik basıncını tamamen normal hale getirebiliyor mu?
 

astraopc

Yönetici
Moderatör
52-Ordu
Katılım
1 Nis 2010
Mesajlar
2,877
Tepki puanı
47
Puanları
48
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Bu arada sprey lastiği idareten şişiriyor diye duydum yani jant üzerinden kaldıracak kadar doğrumudur? yoksa lastik basıncını tamamen normal hale getirebiliyor mu?

Iki tipi var kendinden basınçlı tupler, çakmak komprosoru ile basılan tipler kendinden basınçlı tupler idareten sisiriyor ancak komprosorlu olanlar 3-3.5 bar basınç olacak kadar sisiriyor ki bizim araçlarda 2.2 bar (32 hava) yeter bir basinctir
 

maliyeci

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
569
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Bende kendinden basınçlı tüp var. Her ihtimale karşı krikoyu arabada tutmak daha mantıklı o zaman arabayı krikoya kaldırırsak sprey lastiği daha iyi şişirebilir. Yada bana öyle geliyor
 

akheron

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
439
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
Bende kendinden basınçlı tüp var. Her ihtimale karşı krikoyu arabada tutmak daha mantıklı o zaman arabayı krikoya kaldırırsak sprey lastiği daha iyi şişirebilir. Yada bana öyle geliyor

aslında kurduğun mantık doğru ancak ben gerek olacağına sanmıyorum boşuna bagajında yer kaplamasın çünkü tüpün içindeki basınç oldukça fazla
 
Üst