Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
dün bende 195*60*15 michelin energy saver aldım(680 tl), inanın direksiyon falan kuş gibi oldu. birde 1 yıllık yol yardım ve çanta verdiler. önceki lastiklerimde michelin'di, ama 50000 de bitti diyebilirim. ömrü kısa ama yinede en iyi lastik bence.
bizim 96 opel astrada var, ilk 3 sene iyi bir lastik sonra çatlama yapıyor ve sertleşiyor. ama toyolar yanaktan destekli olduğundan balon fındık yapmıyor
205gti da toyo t1r var. gerçekten çok iyi yol tutuyor. ama toyolar ıslakta iyi ama mükemmel değil.
kemalcardak´isimli üyeden Alıntı Ankarada uygun fiyata lastik alabilebegimiz bir yer tavsiye edebilirmisin.(195- 60-15)
2) Daha önce petlas lastik kullanan oldumu.Bu lastik için cok iyi diyorlar sizce nasıl,cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
3) Petlas olmazsa lassa düşünüyorum
205gti da vardı. Islakta tam bir rezalet yaşatıyor f1 ler. ama kuruda özellikle lastikleri ısıtınca çok iyi yol tutuyor. zaten üretimden kalktı herlade, yok artık piyasada f1ler
merhaba sayın arkadaslar.arkadasımda opel astra 1.6 16v. comfort sedan var.şuan uzerinde 185/60/14 lastıkler var.bende ise opel astra 1.6 16v hb comfort var benim lastikler ise 195/65/15 lastik ebatları var.sizce hangisi dogru yardımcı olabilirmisiniz
türkiye yollarında lassa veya goodyear ı tek geçerim michelini kullanan arkadaşlara yan yanaklarına bi bakmalarını tavsiye ederim zaten michelinin en büyük sorunu yanak yarması veya balondur